Zul je wss gelijk in hebben. De upgrade zal meer impact hebben op zwaardere toepassingen. Maar tochne0":10bri34u said:Memory was/is niet HET probleem mbt emulator-performance. Ding doet gewoon te weinig puur numbercrunching. Maargoed, als je de keuze hebt is meer natuurlijk sowieso wel beter.
ElPancho":iy5ivg8f said:Nice. Ze lijken idd ook lastig leverbaar. Wachten is dus de way to go, zeker wanneer dit een performance verbetering betekent.
Ik ben erg geinteresseerd zijn in zo'n 16-bit-console-emu, en dan ingebouwd in een stick.