What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rare fransen

Haha, Geweldig! :lol: Dus een Pony past in een Polo....rechtop. 8)
 
Tja ,

Vanaf Ratson zat ik met de Aero 26" Monitor los op mijn schoot naar huis en die werd me toch een partij zwaar , in Rotterdam had ik echt geen gevoel meer in mijn benen maar de cab had ik en daar ging het tenslotte om , revalideren is dan maar bijzaak :lol:
 
reactie van mijn vriendin: Volkswagen. Das auto.
Maar idd wel gek dat het past. Ach ik heb ooit een 4 player Gauntlet vervoert in een oude Caddy. Oke het was slechts iets meer als 3 km, geen 7 uur.
 
Back
Top