Rano
TATE Mode Pilot
Nou, ik ga ook maar eens een fatsoenlijk topic maken over mijn aankopen en kamer. Info en foto's komen even wat later. Als eerst mijn laatste aankopen van 2007:
Aangezien ik mijn DS Lite aan mijn broertje had verkocht, had ik een nieuwe nodig. En ik ben nou eenmaal gek op afwijkende edities. Ook al heb ik geen ene fuck met Pikachu/Pokémon. Deze gele DS springt er zo uit, dat ik hem moest hebben
Aangezien ik mijn DS Lite aan mijn broertje had verkocht, had ik een nieuwe nodig. En ik ben nou eenmaal gek op afwijkende edities. Ook al heb ik geen ene fuck met Pikachu/Pokémon. Deze gele DS springt er zo uit, dat ik hem moest hebben