What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Raiden III en Mushihimesama

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hey Ken, zal je misschien willen kijken hoeveel mij deze 2 games gaan kosten + de verzendkosten?

Alvast bedankt!!
 
Bedankt!

Echter, ik denk dat ik Raiden III later een keer koop. Ik ben bang dat ik alle voorrang aan Mushihime geef omdat ik naar deze het meest uitkijk als we het over shoot'm ups hebben. Zal je misschien willen kijken hoeveel Berserk kost? Is 2e hands ook een optie?
 
Als ik zou moeten kiezen tussen Mushihime en Raiden III zou ik zeker de laatste nemen, maar dat is mijn voorkeur.Berserk is denk ik alleen 2e hands te krijgen, maar dat is nog steeds eigenlijk nieuw, 2e hands kun je hier blind kopen, ziet er altijd goed uit.
Die Berserk zal rond de 40 euro zijn.
 
Mooi als je het 2e hands kan krijgen aangezien het mij vast wel wat scheelt, als fulltime student zijnde. Ik lees het later nog wel wat ze 2e hands kosten.
 
Shooters schelen niet veel 2e hands met nieuwprijs omdat ze nou eenmaal erg populair zijn.
 
En ze zijn aangekomen!

Goed verpakt in bubbel envelop en de games zijn allemaal gewoon gesealed zoals het hoort in nieuwstaat.

Ben er zeer blij mee. Bedankt Ken!
 
Back
Top