What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

'Racestoel' te koop

P-Nut

Candy Cab Regular
Hi,

Ik ga geregeld langs kringloop winkels. Soort van tijdsverdrijf tijdens mijn lunch en zag een gave comfortabele 'racestoel' in hele goede staat.
Wellicht lijkt een nozomi lid dit interessant voor een mooie gaming set-up te maken voor racen.

Ik heb er op gezeten en hij zat heerlijk :)! Maar ben zelf niet zo'n racer.

Het is een kwaliteits stoel van Scheel. Volgens mij betreft dit de 'Touring variant'

http://www.stichtingdegoedewinkel.nl/?h ... &id=146500

l57y72J.jpg


cxPfQi1.png
 
Leuke find.
Ik had zelf laatst bij een kringloop winkel een 5.1 setje van Cambridge voor 2,50 gekocht die perfect werkt en een MOMO racestuur met pedals etc. gekocht voor 2,50 in goede staat. Heerlijk shoppen daaro.
 
Zo nu en dan kom je hidden gems tegen!
Dat maakt bezoek aan kringloop winkels altijd interessant!

Heb post ook op Tweakers geplaatst. Vandaag heeft iemand hem opgehaald die zijn racerig gaat upgraden:)
 
P-Nut":3b41hwtl said:
Hi,

Ik ga geregeld langs kringloop winkels. Soort van tijdsverdrijf tijdens mijn lunch en zag een gave comfortabele 'racestoel' in hele goede staat.
Wellicht lijkt een nozomi lid dit interessant voor een mooie gaming set-up te maken voor racen.

Ik heb er op gezeten en hij zat heerlijk :)! Maar ben zelf niet zo'n racer.

Het is een kwaliteits stoel van Scheel. Volgens mij betreft dit de 'Touring variant'

http://www.stichtingdegoedewinkel.nl/?h ... &id=146500

l57y72J.jpg


cxPfQi1.png
 
Back
Top