waiwainl":35n281nr said:NeTaXe":35n281nr said:Oei, duidelijk lekkage! Vrijwel zeker dat dit de oorzaak is. Heb exact hetzelfde gehad met een Irem bord. Zou hem verder niet meer aansluiten. 1st schoonmaken, caps en hoogstwaarschijnlijk amp vervangen!
Really? Dan ben ik duidelijk niet getraind om dat te herkennen, is het soms dat laagje wat net 'plakkerig' lijkt, in de hoek waar de pot zit?
Ja helaas wel, niet alleen waar de pot zit, het hele gebied eigenlijk. Je herkent het idd aan het plakkerige laagje en de contacten /soldeerpunten die corrosie hebben /groen geworden zijn. Het hele bord is stoffig maar vergelijk de gebieden maar eens.

