leuke topic subject he.. :mrgreen:
nee hij is niet kaduuk, ben de monitor aan het nakijken.. heb zo'n afgehakt beeld dat na een minuut weer bijna goed is, er blijft toch wat over.. vraag me af wat het is.. heb al hier gekeken: http://forum.arcadecontrols.com/index.php?topic=77121.0
verder kom ik niet, kan hem hoogstens schoon maken en em op slechte soldeer punten checken.. hier zijn nog pics
ja ik heb m,n WINTER handschoenen moeten gebruiken, heb geen zin in diepe snijwonden.
en daar ligt ie dan, de HUGE heavy bitch.. :x :lol:
nee hij is niet kaduuk, ben de monitor aan het nakijken.. heb zo'n afgehakt beeld dat na een minuut weer bijna goed is, er blijft toch wat over.. vraag me af wat het is.. heb al hier gekeken: http://forum.arcadecontrols.com/index.php?topic=77121.0
verder kom ik niet, kan hem hoogstens schoon maken en em op slechte soldeer punten checken.. hier zijn nog pics
ja ik heb m,n WINTER handschoenen moeten gebruiken, heb geen zin in diepe snijwonden.
en daar ligt ie dan, de HUGE heavy bitch.. :x :lol: