c4ke
Credit Feeder
Ik heb onlangs een PVM 14L5 kunnen overnemen. Eentje die eigenlijk alles slikt, dus zowel 15khz als 31Khz en ook SD / HD. Nu is er alleen een probleem met flinke 'discoloration' (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) vanuit de linker bovenhoek. Ziet er dus zo uit:
- foto-
Kan dit volgens jullie nog verholpen worden? Of is het ding gewoon naar de knoppen?
Als ik een klein/sterk magneetje op de linkerbovenkant plaats lijken de kleuren ineens wel goed te zijn. Iets met verkeerd afbuigen van een van de elektronenkanonnen oid? Mocht iemand in staat kunnen zijn dit probleem te verhelpen, dan hoor ik het graag!
- foto-
Kan dit volgens jullie nog verholpen worden? Of is het ding gewoon naar de knoppen?
Als ik een klein/sterk magneetje op de linkerbovenkant plaats lijken de kleuren ineens wel goed te zijn. Iets met verkeerd afbuigen van een van de elektronenkanonnen oid? Mocht iemand in staat kunnen zijn dit probleem te verhelpen, dan hoor ik het graag!