What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PSX disc

DAY

TATE Mode Pilot
Ik heb laatst in een 2e hands winkeltje 2 amerikaanse psx games gezien, toen ik in de winkel even de disc checkte waren deze gewoon blank. Ik kan mij niet zo direct meer herinneren of er ook andere kleuren waren dan de standaard zwarte discs. Zijn ze dus officieel of zijn dit van die dingen die in Azie veel verkocht worden?

Ik heb even wat usa en jp ntsc discs bekeken voor je die ik in de kast heb staan maar alle 6 de games die ik checkte waren allemaal zwarte discs. Maw zullen wel van die vieze copies zijn :s

een beetje late reactie door wat computerproblemen en busy, maar thanx voor de reactie.

ps2 discs hebben als het goed is twee kleuren. De cd's zijn blauw/paars en de dvd's zijn zilver. Zwart waren volgens mij alleen de ps1 discs.

Back