Ik heb enige tijd geleden een NBA Jam PCB gekocht en die werkte toen der tijd niet. Ik heb vandaag pas tijd gehad om er naar te kijken en wat blijkt, de voltage van mijn Astro PSU stond veel te laag (4.6). Op het internet heb ik gelezen dat je hem niet boven de 5.0 wilt i.v.m. mogelijke schade aan pcb's door een te hoge voltage. Ik heb hem naar 4.9V omhoog gedraaid en NBA Jam start nu op. Zonder soundboard draait hij perfect maar met soundboard begint die ineens te resetten na 4 minuten. Ik neem aan dat dit betekent dat de pcb nog steeds niet genoeg stroom krijgt. Moet ik de voltage nou gewoon naar 5 of hoger draaien?
Dit is misschien een heftige noob vraag maar ik vind tegenstrijdige antwoorden op het internet
(Plus een kapotte pcb is ook niet leuk)
Dit is misschien een heftige noob vraag maar ik vind tegenstrijdige antwoorden op het internet