Ik ben al even bezig met het produceren van een PCB (door 'Aganyte' van gamoover.net ontworpen) om een PS3 of PC simpel in een Sega Model 2 cab te kunnen hangen, zonder dat je daarvoor een Happ stuur, servo motor versterker, etc nodig hebt. De setup bestaat uiteindelijk uit deze PCB, een standaard Sega Model 2 dash en een padhack van een eenvoudig logitech stuur.
Ik heb de PCB in China laten maken, en assembleer alles vervolgens zelf. Was al met al best veel werk om alles voor elkaar te krijgen (PCB ontwerp bewerken en opsturen, veel gemail met Chinezen, onderdelen zoeken, etc, etc), maar het resultaat ziet er dan ook wel echt goed uit:
De komende dagen ga ik de hele setup opbouwen, en eens grondig testen!
Ik heb de PCB in China laten maken, en assembleer alles vervolgens zelf. Was al met al best veel werk om alles voor elkaar te krijgen (PCB ontwerp bewerken en opsturen, veel gemail met Chinezen, onderdelen zoeken, etc, etc), maar het resultaat ziet er dan ook wel echt goed uit:
De komende dagen ga ik de hele setup opbouwen, en eens grondig testen!