What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS3 naar 400 ekkie!

Vandaag witte Japanse PS3 besteld met Devil May Cry 4 8)
ps3_ceramic_white_dualshock_3.jpg
 
ahh niet eens de Yakuza 3 versie...

ceramic white is wel pimp, zeker als je niet rookt.
 
Prachtig. Het mooiste vind ik nog de controller. Waar heb je hem bestelt Ken?
 
Klopt, alleen is die witte gewoon te gruwelijk en moet ik gewoon Devil May Cry 4 (en nog een paar andere titels spelen). En dan is de Japanse PS3 versie de enige en juiste manier.
 
Heb je ook gelijk in ouwe brombeer ;)

Achja, het begint nu een beetje warm te lopen voor de ps3, dus het is wel een geduchte aankoop!
 
Tuurlijk, uiteindelijk zit iedereen met dat ding maar dat was ook nooit een punt van discussie ook al hoopten velen anders.
 
Ps3 heeft me nu toch wel overtuigd. Het is natuurlijk niet zo groots als de PSX en PS2 maar ik heb toch al van die games waarvan ik het idee heb 'dit kan ook alleen maar bij Sony'.

Neem zo'n Time Crisis 4 bijvoorbeeld, een Playstation game door en door. Ik vind het fantastisch en op de 360 is deze speelervaring niet te krijgen. Everybody's Golf is ook zo'n echte PS game en DMC4 is beter op de Ps3 + natuurlijk de betere gameplay. Sony staat aan kop als het gaat om nieuwe IP's; denk aan HS, Uncharted, Resistance, Motorstorm... Hier loopt MS achter want zij moeten het zo'n beetje 90% van 3rd parties hebben.

Is die controller trouwens een DS3 (volgens mij staat het er op). Ik heb zelf een zwarte DS3.
 
Ja bij de witte PS3 komt een witte DS 3.
 
DS3 is heel goed, omdat ie wat zwaarder aanvoelt. Maar van de trilling merk ik echt heel weinig. Het is wel heel adequate trilling, gaat perfect op tijd, maar heel erg gematigd... of zal dit in te stellen zijn...
 
PS3 is binnen, maandag verzonden vanuit Japan en vandaag in huis, zo hoort het.
 
waar heb je hem besteld ?

een vriend van me zoekt nog een ps3 en aangezien een jap ps3 ook pal speelt lijkt me een optie
 
Ik heb em bij een kennis besteld, niet bij een online shop o.i.d.

Er zit trouwens toch een normale Sixaxis controller bij, maar gelijk even een DS3 bestellen. Zou toch zweren dat ik dat ergens had gelezen, maar goed...
 
Heb inmiddels de Dualshock 3 controller en dat is maar goed ook, voelt een stuk vertrouwder en ergens ook betrouwbaarder aan. Beter materiaal en een stuk zwaarder.

Toch heb ik weer met verbazing zitten wachten op alle downloads, updates, installs en andere hardware matige zaken waar ik (en ik kan me voorstellen een casual gamer al helemaal niet) niet op zit te wachten.

Die download van Devil May Cry 4 sloeg echt nergens op, om vervolgens nog een shitload aan loading screens te krijgen. What's the deal mr. Kobayashi?
 
Dat van DMC was geen download maar een installatie om Blu Ray laadtijden te verkorten. Uiteindelijk zijn de laadtijden wel iets sneller dan in de 360 versie, maar dan praat je over iets dat eerst 2 seconden was, nu 1 seconde is.

Golf enzo lijden er ook aan, en ik verwacht dan ook wel dat MGS en GTA dit ook krijgen.

Gelukkig heb ik er allang een grotere HDD ingeknald.
 
is het niet een gemis dat de backwards compatibiliteit van de 40 gig die je tegenwoordig alleen maar kan kopen voor ps2 games ontbreekt?

ik ben weer eens toe aan een nieuw telefoonabonnement dus ik vraag me even af of het welkomstgeschenk een ps3, xbox360 of wii zal zijn.

keuzes keuzes :)
 
Back
Top