What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS3 naar 400 ekkie!

Rano

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 9, 2005
Messages
588
Reaction score
0
PS3 gaat vanaf volgende week naar 400 euro. Dat wordt een leuke consolewar deze kerstperiode :P
 
De 360 bewijst dat de prijs en zelfs de kwaliteit van het apparaat niet veel zegt. Voor 350 euro ben je namelijk nog niet klaar.

Games, die verkopen consoles. En die heeft de Ps3 tot nu toe nauwelijks. 400 is voor een console zonder games die zich onderscheiden nog steeds duur.

Ik denk een korte stuiptrekking, maar toch een blijvende 3e positie. Sony heeft 2007 allang verloren.
 
Eindelijk :)
Maar het zijn de games die ervoor zorgen dat je een console in huis haalt en voor mij dus reden genoeg het dit jaar nog zonder een ps3 te moeten doen.
Ik denk trouwens dat de Wii het monsterlijk gaat doen deze Sint/kerst met toppers als; Metroid prime 3, Mario Galaxy en paper mario.
 
denk dat uiteindelijk de wii het wel helemaal gaat worden eind van het jaar hoor. Ikzelf ga geen console van 400 euro kopen en dan nog eens de rest erbij...
 
R-Type":20zzf7r2 said:
De 360 bewijst dat de prijs en zelfs de kwaliteit van het apparaat niet veel zegt. Voor 350 euro ben je namelijk nog niet klaar.

Games, die verkopen consoles. En die heeft de Ps3 tot nu toe nauwelijks. 400 is voor een console zonder games die zich onderscheiden nog steeds duur.

Ik denk een korte stuiptrekking, maar toch een blijvende 3e positie. Sony heeft 2007 allang verloren.
Eens, maar vergeet niet de blu ray speler he. Als je daar niets mee hebt dan is het inderdaad weggegooid geld.
 
Daar had ie in eerste instantie al voor uitgebracht moeten worden! Schandalige 600 euro ook heb ik het er wel voor uitgegeven!!! En tot nu toe eigenlijk geen fatsoenlijk spel voor gespeeld"
 
Een wel bekend 'ik zei het toch' gevalletje mijnheer de Mittens.
 
Lol jullie vergeten erbij te zeggen dat de nieuwe ps3 voor 399 wel een aantal functies mist:

Wat mist eraan ?

- minder HD ( 40 gig )
- NIET backwards compatible met PS2 games
- geen cardreader slots meer
- playback superaudio CD werkt niet meer
- geen netwerk aansluiting meer

Erg lame imo!
 
Ik durf wel te voorspellen dat Sony de kerst gaat winnen. Ik denk niet zozeer dat die nieuwe versie veel gaat verkopen, maar het is die 60 gb versie met 2 games en 2 controllers die het goed gaat doen.

@ baki, volgens mij is de netwerk aansluiting in de 40 gb versie er niet uitgerukt, het ding heeft als het goed is gewoon de lan poort en ook de wifi.

http://games.fok.nl/news.php?newsid=20955
 
Sony gaat helemaal niets winnen deze kerst.
 
@ Day

Nee er zit gewoon geen netwerkkabel en headset bij. Dus klopt idd was je zegt.

Maar dat geeft wel aan hoe Sony tegen online play aankijkt.
 
De PS3 is hardwarematig gewoon een mooi apparaat. Krachtig, Blu-ray, ach je kent het wel.

Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop. Maar het is en blijft een feit dat er gewoon weinig voor te krijgen is. Ik speel er nu dus alleen Tiger Woods 07, Warhawk (die is wel tof) en Sega Rally op.

Dus ja, ik denk dat het een prima multi-functioneel apparaat is voor de casual gamer die meer films kijkt en dat ding als media center gebruikt.
 
En on-topc; 400 ekkies vind ik een acceptabele prijs overigens!
 
Denk dat ik hem voor dat geld zeker Januari wel haal, alleen al omdat er een blue-ray speler in ligt 😉
 
Baki":2wajuaw6 said:
Lol jullie vergeten erbij te zeggen dat de nieuwe ps3 voor 399 wel een aantal functies mist:

Wat mist eraan ?

- minder HD ( 40 gig )
- NIET backwards compatible met PS2 games
- geen cardreader slots meer
- playback superaudio CD werkt niet meer
- geen netwerk aansluiting meer

Erg lame imo!
- HD is swapable.
- Ik denk dat het grootste deel van de PS2 bezitters geen PSone spellen speelt
- Ooit gebruikt?
- Da's kut
- Wel WiFi
 
Wat je ook zegt Rano, het blijft lame ;) But I don't give a fuck want ik heb toch allang een jap ps3 met alles erop en eraan. Dit is puur een pakket om de strijd met de core 360 aan te gaan.
Ik zag trouwens een vid van MGS online en dat ziet er promising uit!
 
Ben (nog)niet echt thuis in de wereld van de ps3, maar je mist volgens mij niks met het online gebeuren toch?
Het zal nooit zo zijn als xbox live of heb ik het nu helemaal mis?
 
almighty":2qghlh97 said:
Ben (nog)niet echt thuis in de wereld van de ps3, maar je mist volgens mij niks met het online gebeuren toch?
Het zal nooit zo zijn als xbox live of heb ik het nu helemaal mis?

Klopt .. Misschien dat het met Home dadelijk anders is, maar nu is het bedroevend.

De hele PS3 interface is primitief. Als je dit vergelijkt met Live :roll: Er wordt in zelfs veel games gebruik gemaakt van textchat.. kom op hey .. so nineties!!
 
En is dat Wifi aan te sluiten op een livebox?(orange)
Dat de rest er eigelijk niet meer opzit is voor mij niet echt een probleem,speel nu ook geen xbox games op m'n 360 dus 😉
40 gb is voor mij wel genoeg krijg amper m'n 20 gb vol voor m'n 360 😉
 
Nou die 20 GB is maar weinig voor de 360 in mijn geval. Zeker als je extra multiplayer levels van FPS's gaat aanschaffen. Die zijn soms meer dan 1 GB dus dat schiet dan aardig op.
 
Back
Top