A
Anonymous
Guest
Hij is wel erg roze
Tja ombouw heb ik liever ook niet i.v.m gezeik achteraf etc.
Tja ombouw heb ik liever ook niet i.v.m gezeik achteraf etc.
almighty":p9r6gzmg said:Ik heb iedergeval deze games al op m'n lijstje staan als ik er eentje bestel:
PlayStation2 Console Ceramic White (SCPH-90000CW)
Capcom vs SNK 2: Millionaire Fighting 2001
Garou: Mark of the Wolves (NeoGeo Online Collection the Best)
Vampire DarkStalkers Collection (CapKore)
Street Fighter III 3rd Strike: Fight for the Future (CapKore)
R-Type Final (PlayStation2 the Best)
Vandaag Ibara besteld en kan niet wachtenBaki":o0olesqm said:Ja er zijn zoals altijd in japan veel meer games uitgekomen dan hier. Een mainstream gamer mist daar niks aan maar iemand zoals jij Almighty zou er erg verstandig aan doen om een jp ps2 aan te schaffen. Veel games pik je nu ook voor weinig op op het web.
Ken":2ittpju1 said:Ibara op PS2 is crap. Je kunt beter Espgaluda en Mushihimesama bestellen, de enige twee CAVE games die de moeite waard zijn op de PS2.
Ken":3qpwtbnq said:Ik vind een Mushihimesama met figure 70 euro waard.
Vergis je niet in de prijzen van CAVE shmups voor de PS2 in Japan, ze zijn daar allemaal volle prijs ook al zijn ze een tijdje uit.
Dat gaat wel lukker Onno 8)ElPancho":257r2io2 said:Geen idee waarom, mss weinig van de pers gerold.
Met de prijs vd originele pcb is de PS2 versie meteen niet interessant meer. Tenzij je alle PS 2 shmups wilt hebben.
Ik heb Ibara pcb en PS2.
Op de Ibara pcb is de muziek als de game start best tof (je krijgt zin om te vuren) en loopt vloeiend op de PS2 wordt de muziek onderbroken :? voor een "now loading" scherm, wat een afknapper was dat, weg zin om te vuren.
Ibara (PS2) is ook op YAJ ook vaak met startbod van ong $70
Marc, enjoy je 1st Cave![]()