What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Progear Red Label

Op Shmups zijn ze er niet zo heel positief over.
Maar cool dat dit soort hacks mogelijk zijn.
 
Zeer gaaf project, leuke website ook.
Ook cool dat ze er daadwerkelijke kits van gemaakt hebben. De shells zien er ook nieuw uit!

Kan dat soort 'hacks'/mods wel waarderen.

Alleen jammer dat het dan nergens speelbaar is (ik kom niet zovaak in Tokyo).
 
waiwainl":2pe8o1w2 said:
Zeer gaaf project, leuke website ook.
Ook cool dat ze er daadwerkelijke kits van gemaakt hebben. De shells zien er ook nieuw uit!

Kan dat soort 'hacks'/mods wel waarderen.

Alleen jammer dat het dan nergens speelbaar is (ik kom niet zovaak in Tokyo).


Dat krijg je als je naar dubai gaat 😉 (gaaf vooruitzicht man :D )


Maar ik ben wel benieuwd of ze er nog een pc versie oid van maken.
Ben wel benieuwd
 
waiwainl":1hlhe2gg said:
Zeer gaaf project, leuke website ook.
Ook cool dat ze er daadwerkelijke kits van gemaakt hebben. De shells zien er ook nieuw uit!

Kan dat soort 'hacks'/mods wel waarderen.

Alleen jammer dat het dan nergens speelbaar is (ik kom niet zovaak in Tokyo).

De patches voor de roms zijn beschikbaar gesteld op de site en een conversie is zo gemaakt ;)
 
Vandaag mijn Darksoft CPS2 multi binnen gekregen en dit was de eerste game die ik getest heb.
Als je de changes van de hack leest lijkt het erop alsof het een vele makkelijkere game is geworden, maar dat valt ook wel mee.
Je beweegt echt dubbel zo snel dus dat kan behoorlijk tricky zijn!

Heb hem nog maar kort gespeeld, maar zal hem van het weekend proberen helemaal door te spelen ;)
 
Back
Top