Cageman":1tv9oh7l said:De leukste en aardigste moderator van het web zegt gefeliciteerd
Relaxed genoeg, Ronnie?![]()
Psykick":1dn2llvv said:Ook vanuit het warme Den Haag de beste gelukswensen aan "the coolest dad in the world"![]()
rklok":27bqpsnl said:Psykick":27bqpsnl said:Ook vanuit het warme Den Haag de beste gelukswensen aan "the coolest dad in the world"![]()
Dit vindt ik de liefste...
Graag alles in het Nederlands, Ronnie. Je kent de regels.rklok":28gdev7v said:I have my moments
Psykick":10nod5ml said:rklok":10nod5ml said:Psykick":10nod5ml said:Ook vanuit het warme Den Haag de beste gelukswensen aan "the coolest dad in the world"![]()
Dit vindt ik de liefste...
You're a good sport Ronnie!![]()