A
Anonymous
Guest
Het werkt opzich goed, maar er is wel 1 storend probleem.
Het geluid is heel erg uit balans. Ik hoor bij Samurai Shodown 2 bijvoorbeeld bepaalde delen muziek erg hard en het geluid van de karakters bijna niet en andere muziektonen ook bijna niet.
Zelfde verhaal bij Super Sidekicks 2.
Het gaat om een 2-slot board.
Ik speel op een New Astro City, zit daar niet gewoon ergens een volume knop voor linker en rechter speaker in?
Bij mijn Tekken 3 PCB heb ik dit niet. Ik heb zoiets wel eerder gehad, maar toen kon ik het volume van de linker en rechterspeaker apart op de PCB regelen. Op het Neo Geo board zie ik maar 1 schuif voor speaker (alles harder of alles zachter).
Iemand die de oplossing weet?
Het geluid is heel erg uit balans. Ik hoor bij Samurai Shodown 2 bijvoorbeeld bepaalde delen muziek erg hard en het geluid van de karakters bijna niet en andere muziektonen ook bijna niet.
Zelfde verhaal bij Super Sidekicks 2.
Het gaat om een 2-slot board.
Ik speel op een New Astro City, zit daar niet gewoon ergens een volume knop voor linker en rechter speaker in?
Bij mijn Tekken 3 PCB heb ik dit niet. Ik heb zoiets wel eerder gehad, maar toen kon ik het volume van de linker en rechterspeaker apart op de PCB regelen. Op het Neo Geo board zie ik maar 1 schuif voor speaker (alles harder of alles zachter).
Iemand die de oplossing weet?