ruderudie
Bullet Dodger
Ok, ik weet niet of ik de enige ben die het echt bizar vind, maar de laatste maanden is de stijging van prijzen van (retro) games echt niet leuk meer. Momenteel lijkt het bv alsof de halve MVS library mbt prijs aan het verdubbelen is met uitschieters zoals Sengoku 2, SvC en bb Zed Blade waar mensen echt krankzinnige bedragen voor neertellen, 200+ euro. Die games kocht ik een jaar of 5-7 geleden voor 2 tientjes.
Maar ook en vooral console games, zoals (boxed) SFC games en Saturn games zijn echt nauwelijks nog te vinden voor redelijke prijzen, ook hier bijna factor 1,5 eroverheen lijkt het wel. Het voordeel is dat ik veel games heb liggen die nu voor een smak geld de deur uit kunnen, maar het nadeel is dat ik die games niet weg wil doen en dat het 'shoppen' voor games (wat toch een van de leukste onderdelen van de hobby is) op het moment gewoon echt niet leuk meer is. Ik koop in elk geval nog nauwelijks wat, want ik vind alleen maar overpriced shit, hier en daar een board dat leuk geprijsd is maar het lijkt erop dat de retro-gekte een beetje zijn weerslag begint te krijgen op de hobby.
Ervaren jullie dat ook of loop ik te bitchen?
Maar ook en vooral console games, zoals (boxed) SFC games en Saturn games zijn echt nauwelijks nog te vinden voor redelijke prijzen, ook hier bijna factor 1,5 eroverheen lijkt het wel. Het voordeel is dat ik veel games heb liggen die nu voor een smak geld de deur uit kunnen, maar het nadeel is dat ik die games niet weg wil doen en dat het 'shoppen' voor games (wat toch een van de leukste onderdelen van de hobby is) op het moment gewoon echt niet leuk meer is. Ik koop in elk geval nog nauwelijks wat, want ik vind alleen maar overpriced shit, hier en daar een board dat leuk geprijsd is maar het lijkt erop dat de retro-gekte een beetje zijn weerslag begint te krijgen op de hobby.
Ervaren jullie dat ook of loop ik te bitchen?