What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

prijs info pc engine

polderarcade

Arcade Local
met opruimen van mijn oude kamer kwam ik mijn pc engine gt en een pc engine duo tegen.
helaas de gebruikelijk geluids probleem cap's, zit nog te denken of ik het zelf moet repareren of gewoon zo verkoopen voor de knutsel.
wat is zoiets waard vandaag de dag hier in nl?
is het prijsverschil groot wanneer ik hem repareer?
spellen niet zoveel bijzonders geloof ik ooit eens in een opwelling gekocht maar weinig aandagt aan geggeven

vast bedankt

Welke Duo is het? Boxed, staat, etc.

Die wil ik sowieso van je over nemen, maakt niet uit hoe of wat maar meer voor de prijs... Voor een gewone Japanse Duo, los en met cap problemen maar verder goede laser en video geef ik je 90. Gefixt en wel 125. Voor CIB mag je er 25 bij tellen en een Duo-R nog 25.

dankje
valt me alles mee had het niet verwacht (heb pm 😉 )
en een gt zonder geluid met jap adapor en 3 spellen iemand enig idee voor een richt prijs in nl?
zat al een beetje rond te kijken maar ik kom erg verschilende prijzen tegen
op het web

Leuk projectje. Eerste console die ik zelf ga repareren qua caps. Electronica solderen kan ik al, dus dat moet geen probleem zijn.

paragonbelial":2jzm96ym said:
Leuk projectje. Eerste console die ik zelf ga repareren qua caps. Electronica solderen kan ik al, dus dat moet geen probleem zijn.

Dat moet inderdaad wel lukken :-)

enterprise startrek ? :lol:

caps zijn idd niet al te moeilijk heb int verleden twee game gears gedaan en zal waarschijnlijk de gt ook wel ff doen als ik zin heb.
maar stop de tijd liever in de arcade
heb nog een monitor of acht die een cab kit nodig hebben :?
iedergeval sucses er mee

Yes, al 14 jaar :) Zit momenteel meer aan de projectmanagement kant en architectuur. Maar vind het heerlijk om af en toe mijn "handen vuil te maken". Zoals momenteel refactoring design voor ETL met Progress > MSSQL.

Back