What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Prijs indicatie topic!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hey,

Zou het niet handig zijn een algemene prijs indicatie topic aan te maken, waarin je vertelt hoe duur alles is?
Dus :

NES: 40,-
SNES: 50,-
PS2: 75,-


etc etc...

Ik denk dat dit gedeelte is voor het importeren van games en hardware uit Japan?
En dat doet Ken denk ik? Graag wat duidelijkheid over wie, hoe en wat graag, aangezien ik binnenkort jarig ben en misschien wel wat wil laten overkomen. Op de foto's zag ik namelijk dat je daar nog echt alles kan kopen, ook de oude systemen :)

Greetz, Gungrave
 
Zeg Ken, al enige prijzen(of schattingen) van consoles bekend? :)
Ik ben er toch benieuwd naar, aangezien ik misschien geinteresseerd ben iets te importeren als het niet al te duur is ^^
 
Welke consoles zou je willen weten?

Er zijn natuurlijk heel veel consoles hier die nooit in Nederland uitkwamen.
Hou wel rekening met shipping costs he, want hoe zwaarder een pakket is, hoe duurder je uiteindelijk uit bent.
 
Hmm ik zou deze wel willen weten, en hoe duur gemiddeld de shipping costs zijn :

-Dreamcast
-NES
-SNES
-PSX
-N64
-Wonderswan FF Edition(met FF erbij dus in dat witte pakket)

En als je nog op enkele andere komt, doe die er dan ook maar bij :)
Ben nieuwsgierig ernaar, en als het niet al te duur is heb ik interesse dus om te importeren :)
 
Gungrave":2qx7la0w said:
Hmm ik zou deze wel willen weten, en hoe duur gemiddeld de shipping costs zijn :

-Dreamcast
-NES
-SNES

-PSX
-N64
-Wonderswan FF Edition(met FF erbij dus in dat witte pakket)

Het is misschien wel goed om te weten waar je over praat. Ik neem aan dat je de Famicom en de Super Famicom bedoeld? De 'Famicom' (voorals je het nog niet wist) is totaal anders qua design en cartridges dan onze 'NES'. Het klinkt een beetje mierenneukerig maar ik bedoel het slechts goed.
 
Whitevillage":2dsif6ri said:
Gungrave":2dsif6ri said:
Hmm ik zou deze wel willen weten, en hoe duur gemiddeld de shipping costs zijn :

-Dreamcast
-NES
-SNES

-PSX
-N64
-Wonderswan FF Edition(met FF erbij dus in dat witte pakket)

Het is misschien wel goed om te weten waar je over praat. Ik neem aan dat je de Famicom en de Super Famicom bedoeld? De 'Famicom' (voorals je het nog niet wist) is totaal anders qua design en cartridges dan onze 'NES'. Het klinkt een beetje mierenneukerig maar ik bedoel het slechts goed.

Ik ken de Famicom en Super Famicon inderdaad, alleen ik zag op foto's van Ken best wat SNES en NEs systemen staan, dus ik dacht dat ze in Japan wel weer de NES en SNES gebruikten.

Maar wat hebben ze daar dan? NES/SNES of Famicom/Super Famicom?
 
Japan is Famicom/ Super Famicom.

NES/SNES = de rest van de wereld ;)

zijn allebei hetzelfde apparaatje, alleen zien ze er anders uit...cartridge van de FAMICOM/ Super FAMICOM kan je niet in een NES/SNES gebruiken...


Bij de SNES was er een middeleeuws systeem voor "regio" codering. De EU snes carts waren bijvoorbeeld veel gestroomlijnder dan de USA Snes carts...waardoor een USa cart niet in een EU cart paste en andersom...
 
Kan iemand mij een prijsindicatie geven voor de volgende spullen:

Sephiroth FFVII statue
Twin Bees FFX-2 controller

excl. verzendkosten uiteraard
 
Sup Ken,

Ik zou wel eens willen weten wat een Atomiswave mobo kost. Als je dan toch bezig bent zou ik ook wel de prijzen van de volgende games willen weten: Demolish Fist, Dolphin Blue, SS Tenka.

Alvast bedankt!
 
Back
Top