Drifter
Combo Keeper
Guys,
Waar het allemaal mee begonnen is, was het afsterven van mijn Arcade-Monitor in mijn Woody. Ik vind het zonde om de kast nu af te danken terwijl alleen de monitor stuk is. Heeft iemand nog een 18" Arcade monitor liggen of weet hoe ik hieraan kan komen voor een leuke prijs?
Waar het allemaal mee begonnen is, was het afsterven van mijn Arcade-Monitor in mijn Woody. Ik vind het zonde om de kast nu af te danken terwijl alleen de monitor stuk is. Heeft iemand nog een 18" Arcade monitor liggen of weet hoe ik hieraan kan komen voor een leuke prijs?