What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pre-Candy

Drifter

Combo Keeper
Guys,

Waar het allemaal mee begonnen is, was het afsterven van mijn Arcade-Monitor in mijn Woody. Ik vind het zonde om de kast nu af te danken terwijl alleen de monitor stuk is. Heeft iemand nog een 18" Arcade monitor liggen of weet hoe ik hieraan kan komen voor een leuke prijs?

voor 150 euro heb ik een nieuwe 19 inch vga crt 31 khz dus een echte kast monitor dus geen pc monitor, voor je nieuw in de doos miss dat dat wat voor je is?

31Khz lijkt me meer een photoplay monitor die voor een habbekrats overal te krijgen zijn en heb je niets aan voor het gros van de games die je in een woody wilt knallen denk ik. Alleen leuk evt. als je MAME wilt draaien en scanlines niet in je vocabulaire voorkomt. 18 of 19" 15khz schermen zijn vrij moeilijk te vinden, ik ben zelf ook nog op zoek naar eentje voor mijn cocktail, maar wie weet heb ik over 2 a 3 weken wel wat. Laat je wel weten, mocht jij eerder wat hebben, hou mij dan ook in gedachte ;)

Hey Melvin, thanks voor het aanbod maar ik zoek inderdaad een 15 Khz voor mijn mame emulatie, dat had ik er nog bij moeten zeggen!

Psykick... that's a deal!

heb heel miss wel een 15 khz 21 inch staan heb je daar wat aan? wel een beetje screen burn maar niet veel,

Ik zou er inderdaad ECHT een TV in hangen.
Zoals eerder al genoemd, een perfecte oplossing.

Ik heb zelf een MAME-pc via Arcade-VGA kaart (kan ook gratis met Soft 15kHz) via een VGA-SCART kabel op een 2e hands tv (55 cm) aangesloten. Echter dan dat wordt het niet. Originele resoluties en echte scanlines.

Ik kan aan een monitor komen, uit een oude Arcade kast, voor 75 euro... Maar het overzetten lijkt me nogal tricky.... :? Of is dat gewoon een kwestie van Easy-Does-It?

Back