A
Anonymous
Guest
ElPancho":37ad5jcj said:Mooie games weer.
Jammer dat arcades in Nederland dood zijn. Een leeg pand en je had single-handed kunnen starten.
Om al dat moois goed te kunnen bekijken/spelen volgende meet meer-daags?![]()
Goed plan, dan zetten we bij bij mij in de tuin een legertent op, paar britsen er in, koelkast. Moet ik wel de schapen apart zetten, anders gaan ze op in de shoarma. :lol:
Maken we er gewoon een weekend van. Eens zien of we dat volgend jaar kunnen organiseren.




