What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pooyan's nieuwe aanwinst: New Astro City

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
R2-2D":mrebe0du said:
Wat ik ook wel eens vaker heb gehoord , is dat de kleuren na het weghalen van de coating beter tot hun recht komen. Kunnen jullie dit bevestigen ?

Ja, dat schrijf ik ook, de kleuren zijn briljanter.
 
Briljantere kleuren? I'm tempted. :) En dat alleen met een poetsdoekje? Wow!

Pooyan: Waar heb je die muntproever vandaan gehaald?
 
Volgens mij kun je het een beetje vergelijken met het kijken door een lichte zonnebril.Met coating zijn de kleuren wat dieper(contrast erg laag).
Ga vandaag ook aan de slag 8)
 
almighty":w6au1a5w said:
Volgens mij kun je het een beetje vergelijken met het kijken door een lichte zonnebril.Met coating zijn de kleuren wat dieper(contrast erg laag).
Ga vandaag ook aan de slag 8)

Succes, en wel foto's posten hè 😉
 
pooyan":183ged9m said:
almighty":183ged9m said:
Volgens mij kun je het een beetje vergelijken met het kijken door een lichte zonnebril.Met coating zijn de kleuren wat dieper(contrast erg laag).
Ga vandaag ook aan de slag 8)

Succes, en wel foto's posten hè 😉
Wat een werk man pffff geen vingers meer over maar het resultaat is dan ook verbluffend! 8)
Morgen post ik wel wat fotos.

Trouwens heb je snel gedaan want ben toch zeker 3 uur bezig geweest.
 
Je moet er wat voor over hebben natuurlijk, wie mooi wil zijn moet pijn lijden :lol:
Veel plezier met je nieuwe monitor hehe ;)
 
almighty":3fihg0at said:
Wat een werk man pffff geen vingers meer over maar het resultaat is dan ook verbluffend! 8)
Morgen post ik wel wat fotos.

Trouwens heb je snel gedaan want ben toch zeker 3 uur bezig geweest.

Mooi hè? Ben benieuwd naar je pics.
 
almighty":22kb1gf7 said:
Wat een werk man pffff geen vingers meer over maar het resultaat is dan ook verbluffend! 8)
Morgen post ik wel wat fotos.

Trouwens heb je snel gedaan want ben toch zeker 3 uur bezig geweest.

Mooi hè? Ben benieuwd naar je pics.

Edit: Zie ik nu dubbel, of heb ik per abuis 2x gepost?
 
:cry:

Niet alles gaat dus in 1x goed. Gisteren en vandaag bezig geweest met het omkatten van mijn cab naar tri-colori.

Het swappen ging goed. Dit was voor mij de eerste keer, maar vorige week het kunstje afgekeken bij de specialist die Psykick 'ingehuurd' had.

Maar helaas, geen goed beeld. Omdat bij Arcadeotaku veel monitor kennis zit heb ik daar wat vragen neergelegd, en na wat replies en dergelijke was de concensus dat het tri-cync chassis defect is.

Helaas, pindakaas. Ik heb in ieder geval een paar uur een tri-sync cab gehad :? , en ik weet nu ook hoe ik een chassis moet uit- en inbouwen.

Hopelijk krijgt dit verhaal nog een vervolg en een goed einde.

Overigens is dit chassis meegekomen met de Excellentcom inkoop. Er waren er drie, waarvan bij 1 de doos was beschadigd. die heb ik zelf gehouden. Ik heb het chassis voor inbouw goed bekeken op beschadigingen, maar niets gevonden. Ik denk dat ik gewoon, voorlopig, pech heb gehad.

Link naar AO: http://www.arcadeotaku.com/forum/viewto ... f=4&t=1288

Zo wie zo al een beetje een pech week, want door mijn eigen stomme fout heb ik mijn JPAC gedeeltelijk verknold (jamma harnas verkeerd om aangesloten waardoor de chip gedeeltelijk 'verbrand' is). Een nieuwe chip is al onderweg.
 
Update!

Contact gegad met Excellentcom over het defecte chassis en zij hebben me nu gevraagd het chassis terug te sturen in ruil voor een nieuwe. Dat doe ik dan maar :)
 
Back
Top