ElPancho":1bmtvltf said:1P 4b gekozen. Want shmups en geen vrienden om figters mee te spelen![]()
ruderudie":1bmtvltf said:2p12b uiteraard, old skool setup. Naast elkaar kun je ook nog ellebogen, vs tegenover elkaar voelt voor mij alsof je geen human opponent hebt, want je niet nooit iemand. In japan geregeld ingemaakt soor god weet wie...
Dat is inderdaad schandaligRatson":6g2jqdzb said:Waar is de 2pP 6B optie![]()
16 lijkt me erg veel, ik weet voor welk spel je hem zou gebruiken eerlijk gezegd.Jinxz":32kxl0rj said:Uiteraard is niet iedere game hetzelfde en leent niet iedere game zich voor iedere layout maar stel je hebt 1 (candy) cab in huis en moet een layout kiezen. Wat kies je dan?
Authentiek 1p 4-button,7-button of juist 2p 14-button of zelfs 16-button?