What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

polderarcade haalt de kast leeg

polderarcade

Arcade Local
Voor de liefhebbers
Kasten aan het leeg ruimen en daarbij besloten wat spullen weg te doen die ik bewaarde met het idee er ooit nog wat mee te doen.
Volgens mij zijn de prijzen redelijk netjes mocht ik echt te hoog zitten laat het maar even weten.

-------------------------------------------------------------------------------------
2 sega stv mobo’s samen in een koop (voorlopig gereserveert)
Een is alleen geschikt voor een spel weet alleen niet meer welk spel erbij gekregen toen ik de ander kocht ze komen zonder spel heb ook geen spellen.
DSC04268_zps4ffd36cc.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------

Xbox 360 spellen 5 stuks alles bij elkaar 15,-
DSC04354_zps9b5faa05.jpg
DSC04353_zps88ea0775.jpg
DSC04355_zps3c766f1d.jpg
Sega Naomi virtua striker 3 + Virtua fighter 4 naomi + Capcom vs. Snk 2 millionaire fighting 2001 met art alles bij elkaar 60,-

DSC04320_zpscdaf2373.jpg
DSC04264_zps6537a95e.jpg
DSC04266_zps6fdd82d0.jpg

the king of fighters 2000 figuren 40,-
niet uit verpakking geweest
DSC04299_zps87d9de13.jpg
DSC04301_zps8a9f6c33.jpg
DSC04300_zpsc82cb9cd.jpg

Ps3 light gun namco 5,-
DSC04297_zpsfd49c183.jpg

Meer info vraag gerust in de loop van de dag / week hoop ik nog wat meer spullen online te zetten

Mocht je niet akkoord gaan met het 25 euro bod op cvs2 dan bied ik mezelf aan als reserve, uiteraard voor de 'volle' mep.

Update/kick:
Weer een doos open getrokken

Dc spellen
Neo geo hyper 64
king of fighter figuren
Dc to jamma
cps 3
+ nog wat spul

Hey Bart,

Kan je de volgende dingen voor me apart houden en mss een leuke package deal van kunnen maken :

CPS3 Streetfighter game
Dreamcast to JAMMA PCB

Dank je wel ;)

Psykick":3ouxxqlw said:
Wat een goeie prijzen Bart!

bedankt hoor ik graag vind het moeilijk om ergens een prijs aan te hangen doe mijn best niet te hoog en niet te laag te gaan zitten hoef er niet rijk van te worden maar gratis weggeven doe ik ook niet aan 😉
ga je acoord met cps3 en dc / jamma board ? dan haal ik deze uit de lijst

update:

dc set 1 verkocht

Top van de lijst gehaalt neem ze de 30ste mee

Voor del liefhebber toegevoegt mega drive spellen komende week ergens in bulk op marktplaats dus grijp je kans de leuke titels er uit te vissen

laatste toevoeging voor vandaag morgen nog wat dc en pcb spul nu eerst tijd voor een biertje :mrgreen:

Ik neem graag een stapeltje Mega Drive games van je over, zie PM :)

edit 2: doe maar die gehele Dreamcast set 2 erbij met de volgende games:

1) Wacky Races
2) Stupid Invaders
3) Ready 2 Rumble 2
4) Deep Fighter
5) Railroad Tycoon II

Volgens mij iedereen beantwoord
Toegevoegt

Xbox 360 spellen
Shogun warriors 2 defect
Cadash defect
Knights of the round (boot) werkend

Gisteravond al laatste dc spellen erbij gezet doe mijn best om dc en md spellen foto’s zo nu en dan te vervangen zodat duidelijk is welke er nog zijn.

Back