Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ja, gaat echt helemaal nergens over. Ik was vanochtend te vroeg op mijn werk, kantoor zat nog op slot en ik had geen sleutel bij me. Eerst maar een ronde gewandeld om wat pokemon te vangen en eentje te stationeren in een gym.
Bijna level 15 nu en 43 verschillende in mijn pokedex :mrgreen:
Ik las vandaag dat de eerste uitzendkracht al ontslagen is wegen overmatig pokemonnen on the job...heb hier in italie nog niemand erover gehoord, zal eens rondvragen.
Dan ben je gewoon dom bezig imho. Het is leuk, maar niet zo leuk om je baan op t spel te zetten. Verbaast me trouwens niets hoor, heb al meer domme verhalen gehoord
Dan ben je gewoon dom bezig imho. Het is leuk, maar niet zo leuk om je baan op t spel te zetten. Verbaast me trouwens niets hoor, heb al meer domme verhalen gehoord
Nou, dan heb ik nog een dom verhaal voor je: ik snap hier geen reet van ! :mrgreen:
In de tijd al die zombies met een telefoon in de hand over straat zwalken opzoek naar virtuele knuffelbeestjes, zit ik toch echt liever achter mijn arcadekast of PS4.
Ik werk in de stad in Rotterdam... dacht eerst dat ik paranooia aan het worden was en dat iedereen Pokemon aan het spelen is. Nou het is gewoon zo hoor jongens
Ik heb uit betrouwbare bronnen (lees groepen hangjongeren met smarthphones) gehoord dat je Mewtwo bij de Media Markt kan vangen hier
Ik ga het toch ff checken als de app op men iPhone beschikbaar is, zonder dat ik moet kutten met men account!
Haha, van horen zeggen he... het is best wel grappig dat je groepjes ziet lopen, en dat ze dan onder elkaar weer hun ervaringen delen. Ik zie het sociale aspect er wel van in.
Of dat op centraal station agenten en NS medewerkers aan elkaar uit leggen hoe het spel werkt....
Ja op dit moment is het een hype..... maar als je ziet hoeveel mensen de oude Pokemons nog spelen, zal deze game nog wel even blijven denk ik zo.
Sociale aspect is zeker leuk. hier vooral 20 jarigen, maar alle leeftijden staan met elkaar te kletsen erover.
Ik loop met mijn zoon, en krijg van een paar lui te horen dat er een speciale ergens zit, zodat we die kunnen vangen.
En dan gooit iemand zo'n lokding neer. en dan zie je allerlei mensen met elkaar die normaliter elkaar nooit zouden aanspreken.
Het park hier is nog nooit zo vol met mensen geweest.