Psykick
Loop Survivor
Jongens en meisjes, ik heb nog geen concrete ruimte gevonden, maar het is bijna rond. Aankomende week verwacht ik bevestiging. In de tussentijd moet de tent wel klaar worden gemaakt om te kunnen verhuizen. Naar opslag of een nieuwe locatie, dat maakt niet echt uit. Het moet hoe dan ook voor 3 november verhuist zijn.
De aankomende 2 weken zal ik dus veel in de shed zijn om spullen klaar te zetten, ordenen en het kaf van het koren te scheiden. Zouden de mensen die willen helpen willen aangeven wanneer ze van waarde kunnen zijn, zodat ik een beetje kan plannen en weet waar ik een beetje op kan rekenen? De avonden zal ik er ook genoeg zijn.
De aankomende 2 weekenden zullen sowieso in het teken staan van verhuizen, dus die zijn echt het belangrijkst. Hopelijk kunnen we aankomend weekend al wat gaan verhuizen en de grote overtocht op de 31e plannen.
Alvast enorme dank voor de support!
De aankomende 2 weken zal ik dus veel in de shed zijn om spullen klaar te zetten, ordenen en het kaf van het koren te scheiden. Zouden de mensen die willen helpen willen aangeven wanneer ze van waarde kunnen zijn, zodat ik een beetje kan plannen en weet waar ik een beetje op kan rekenen? De avonden zal ik er ook genoeg zijn.
De aankomende 2 weekenden zullen sowieso in het teken staan van verhuizen, dus die zijn echt het belangrijkst. Hopelijk kunnen we aankomend weekend al wat gaan verhuizen en de grote overtocht op de 31e plannen.
Alvast enorme dank voor de support!