What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks Special !!Cancelled!! Zie topic einde Playworks!

Status
Not open for further replies.

Psykick

Loop Survivor
Jongens en meiden! Zet zaterdag 31 oktober maar alvast in je agenda, want dan is het tijd een voor Playworks Special Event. Om de 3 maanden wil ik een bepaald genre in de spotlight zetten en de tent zo veel mogelijk aanpassen aan die betreffende genre. Deze maand zijn het de platformers. Er zullen op de universal cabs een mooie selectie van platformers te spelen zijn en er zal ook een competitie element aan toegevoegd worden. Laten we eens kijken wie de beste platformer is van de planeet!

Er zullen ook een heel arsenaal aan consoles te spelen zijn met de toppers van weleer en hier en daar ook wat nieuwe gems!

Heb je suggesties, opmerkingen en natuurlijk een gouwe ouwe game die je heel graag wilt spelen of wilt leveren kan je dat in dit topic laten weten!

Hou deze post dus in de gaten, want hij zal regelmatig up to date gehouden worden.

De kosten zijn :

Entree €15,-
Kinderen tot 12 jaar €7,50

Eten is net als altijd €5,- voor een lekkere avondmaal :)

Tot dan!
 
Klinkt goed Has, ben benieuwd. Ik overleg dit weekend ff of ik kan.

NB: ik denk dat je zaterdag 31 oktober bedoeld :-)
 
Crap...de 31e komt niet goed uit, heb dan later op de dag de Zombie Walk in Rotterdam. Volgende keer (november dus) dan maar weer.
 
hoi, Ondanks het thema zijn de andere kasten gewoon bespeelbaar??
en vanaf hoe laat is het??
 
Cool thema. Ik kijk ff of ik kan komen. Kan evt wel wat meenemen dan zoals bv Ghouls n Ghosts
 
ZeMMiK":1j0im6ec said:
hoi, Ondanks het thema zijn de andere kasten gewoon bespeelbaar??
Ja, tuurlijk. Er gaat echt geen platformer draaien in een F355, Afterburner Climax of House of the Dead kast :). En ja, die zullen gewoon aan staan.
 
Had er graag bijgeweest maar heb helaas al ander feestje gepland staat. Iedereen die wel gaat, enjoy!!
 
Tof! Ik kom en ik eet graag mee. Kijken of ik nog wat matties mee kan krijgen.
 
Nice, mijn zoon en ik hebben het prima naar onze zin gehad de laatste keer :mrgreen:
Nu ik eindelijk weet wie onze "buren" zijn met die arcade kasten, ook maar een account hiert aangemaakt, wel ff makkelijker. Ik heb zo het vermoeden dat er wel een redelijk aantal collega's ook op komen dagen om te gamen.
 
Helaas, lang weekend weg ter ere van het 35 jarig huwelijk van mijn ouders. Feestje in Noord Duitsland, dus ik kan helaas niet ff weg sneaken naar Zoetermeer. Veel plezier allen, leuk thema!
 
Tof thema. Ik ben er denk ik bij en ik neem een hoop vrienden mee!

Hopelijk is er Magic Sword, I love that game :D
 
Ja, wonderboy!! Of spellen zoals athletic land, wat op de msx ook was, zijn ook altijd wel erg leuk.
 
Ik ben erbij. Wonderboy rulez! :D

Reken er dit keer maar op dat ik alleen 's avonds ben en niet mee eet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top