What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

Ja, wanneer komt zij nou. Leuk al die games, maar dit is toch de nozomi fanclub :shock: :shock: :shock:
 
ik zou het top vinden om wat reclame materieel per facebook te kunnen posten (i zie niet echt een directe link, had een facebook gezien maar kan hem niet meer vinden, en ik miste de adres info daar).
en is er een plek waar je events post op facebook?
zo ja, waar kan ik me eventueel aanmelden?
eventueel want iemand die ik zou willen menemen en groot fan is woont en werkt in duitsland voor nintendo en is dus niet zo vaak in nederland.

mvg, Jaap
 
Da Dude":1oe80fum said:
Ik ben aan brandstofkosten 30 euro kwijt minimaal, daarbij de entree voor mij en mijn kids.
Plus als ik in Veenedaal iemand ophaal (en dan de verkeerde afslag neem 90 euro boete krijg (KLOTE TUNNEL) :evil: ).

Maar dan nog, ik heb het ervoor over. Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, als is die van mij ook niet continu goed gevult.

Je kan in mijn ogen beter je geld uitgeven aan een leuke ervaring, waarna je kids nog maanden napraten over hoe tof ze het vonden. Dan er een nieuwe game voor kopen en die een maand spelen imo.

say what... ja, die KUT tunnel is echt naar.... zucht :cry:
 
Wanneer is het volgende event? Of heb ik iets gemist.
Misschien staat er ergens wel dat het elke zoveelste zaterdag van de maand is. Maar das lastig zoeken.
Zag in ieder geval nog geen nieuwe datum ....
 
Back
Top