Abc123":1xi9u0ws said:Het is geen NS.
cthulhu":nzc6s8ne said:Abc123":nzc6s8ne said:Het is geen NS.
Nee, maar ze heeft dan wel met ProRail te maken...
Da Dude":1oe80fum said:Ik ben aan brandstofkosten 30 euro kwijt minimaal, daarbij de entree voor mij en mijn kids.
Plus als ik in Veenedaal iemand ophaal (en dan de verkeerde afslag neem 90 euro boete krijg (KLOTE TUNNEL) :evil: ).
Maar dan nog, ik heb het ervoor over. Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, als is die van mij ook niet continu goed gevult.
Je kan in mijn ogen beter je geld uitgeven aan een leuke ervaring, waarna je kids nog maanden napraten over hoe tof ze het vonden. Dan er een nieuwe game voor kopen en die een maand spelen imo.