What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

Sphere":j1bg7jnl said:
Machello":j1bg7jnl said:
Anunaki":j1bg7jnl said:
ik zie t er bij sommigen expliciet bijstaan, dus maar even voor de zekerheid: Ik en mijn +7 eten allemaal mee.

Nu maar hopen dat er genoeg burgers zijn :D

Het maakt niet uit hoeveel burgers er zijn, van Hasburgers krijg je nooit genoeg :mrgreen:

Hehe 😉

Yeah! Morgen gaat lukken! Aleste + 1. En uiteraard eten we graag mee van die epische burgers. :D

Ik kom morgen ook +1.

Na het voetballen, dus de burgers slaan we helaas over. We zullen dus iets later komen.

Dat kan ik niet weigeren :-). Zet mij maar op de lijst. Komen er overdag ook al wat mensen of is het voornamelijk in de avonduren te doen? Vanaf hoe laat staat de burgers klaar :-)?

ChapDDR":3pa561tc said:
Wij kunnen helaas niet, sorry dudes! Misschien de volgende keer :)

Jammer, next time :)

De rest staat er op.

De burgers zullen vanaf een uur of 17.30 beschikbaar zijn.

Ik zeg dit niet gauw, maar de mensen die gaan komen staat echt wat te wachten. Het begint nu écht epische proporties aan te nemen.

De mensen die niet komen hoeven niet te treuren, want volgende maand wordt het nog gekker! (ja, dat kan nog steeds)

Tot straks, fokking veel zin in!!

BTW hoe vergaat de betaling?
Contant aan de deur?
Kan er gepind worden?

Vooraf? ( wat laat dan eigenlijk :) )

Was weer geweldig.
Het NGC groeit maar door. Geweldig hoeveel games er weer bijgekomen zijn.
Mijn kinderen konden op de terugweg er niet over ophouden hoe geweldig ze het vonden.
Ik ben het daar helemaal mee eens.
Zij hadden met een stel andere kids daytona zitten spelen. Dat was echt een geweldig gezicht.

En er stond een GTI club. Geweldig. Blijft een leuk spel. Vooral als je er 4 linkt om dan bombrun te spelen.

Heren, bedankt voor een geweldige dag.

Voor mij eerste keer naar NGC. Dank aan de organisatie voor een leuke avond. Heel leuk om al die oude spellen weer te spellen. House of the Dead blijft topsport.

Ik zat naast die Daytona kids die met zn allen aan het racen waren. Was idd een mooi gezicht.

Jammer dat Killer Instinct er niet meer is, maar waren zat andere leuke vechtspellen..

Het was echt geweldig. De vorige locatie was al super. De nieuwe locatie was vorige keer al bruut, maar op dit moment is het gewoon echt niet normaal.
Wat is er o.a. allemaal bijgekomen:
2 50" Sega Kart
2 50" Sega Rally 2
2 50" Route 66
2 50" Star wars (samen met de normale twin in totaal voor 4 spelers)
Wangan Midnight Maximum Tune twin.
Prop Cycle
Dolphin Blue
En nog zoveel meer.
Het is de sickste arcade die ik ooit gezien heb.
Alles werkte ook gewoon goed. Er zit echt heel veel werk in deze collectie machines. Bedankt voor al jullie harde werk.
Geweldige organisatie. Ik snap nu de hype van de Hasburgers, damn. Meesterwerk.
Ik heb erg genoten van de hele avond.En ook nog fokking Hertog Jan!
Ik geef het NGC en deze avond een 10+

was echt top geregeld allemaal
wij hebben ook genoten van de burgers en het gamen
bedankt allemaal voor een hele leuke avond

Ik heb over de dag/avond verspreidt maar 17 games gespeeld en ik zat bij lange na niet eens op de helft van de kasten...Ik denk dat je serieus moet overwegen om hotel overnachtingen te gaan organiseren zodat mensen een nachtje door kunnen halen om alle games te spelen! Wat een aanbod, niet te geloven! Het was helemaal geweldig en zeker die Sega Rally 2 DLX, wat een f*£$(£*$ vette experience was dat zeg! Samen met NeTaXe head to head gedaan, ik geloof dat ik nog nooit zo geconcentreerd 9 rondjes heb gereden.

Het was weer erg goed geregeld gisteren, bedankt jongens!

Was zeker weer de moeite waard, jammer dat ik weer zo vroeg naar huis moest. Akira (m'n zoontje) had het zo naar z'n zin dat hij niet meer weg wilde (moest hem daadwerkelijk vangen), hij vond vooral Darius Burst en The Ocean Hunter het allerleukste omdat hij gek is op vissen.
Zelf vond ik vooral The House of the Dead 2 en Salamander 2 geweldig.
Petje af voor de organisatie en vooral voor Hasan voor het opbouwen van zo'n zieke collectie spellen.

Mooi dagje weer in het NGC. Wat een upgrade qua aanbod van games met de vorige keer zeg en wat zijn er een aantal bizar grote en vette cabs bij !! De arcadehallen van 'vroegah' waren leuk, maar vallen in het niets bij de setup die je in Zoetermeer aantreft. De Hasburgers... ook geen woord over gelogen. Daar kunnen ze bij menig burger keten nog wat van leren :). Ook nog met een aantal leden van het forum gesproken. Wederom een dikke plus voor de organisatie.

Nog een extra bedankje voor Netaxe (Erik) en Has omdat ze tijd hebben gemaakt om naar mijn scherm te kijken. Helaas geen oplossing, maar wel top dat jullie dit hebben willen doen!

Het was weer geweldig! Lekker gegeten, heb zelfs een hamburger bijgekocht hahahaha.
Naast dat, was het weer top. Ken heel even gezien, maar volgende keer spelen we een potje USF4. Ben benieuwd naar de volgende keer.

Back