What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

Ik ben aanwezig + 2 Ik eet ook mee.

lees net pas de comments mee. Ik kijk ook altijd te snel, haha.
Congrats met deze prestatie Hasan! ziet er veel belovend uit, en zal al mijn andere gamer maten op de hoofte stellen.
 
Abc123":1ysee9iv said:
Ik wil wel Soul Calibur tegen je spelen.

Overigens, kun je ook hamburgers bijkopen? Ik weet niet of 1 genoeg is. :mrgreen:

Accepted :) Best of 3? ( bij verlies best of 5 :P )
 
Ik moet voetballen zaterdag. Tot hoelaat duurt het ongeveer? Kan evt erna wel komen, want t lijkt me erg leuk, maar als het 18.00 klaar is wordt t lastig..
 
Kaneda":2kzxic9a said:
Abc123":2kzxic9a said:
Ik wil wel Soul Calibur tegen je spelen.

Overigens, kun je ook hamburgers bijkopen? Ik weet niet of 1 genoeg is. :mrgreen:

Accepted :) Best of 3? ( bij verlies best of 5 :P )
Best of 3 is prima.
 
Top! Zou misschien samen met een vriend kunnen, maar pas later op de dag. Is er een indicatie tot hoe lang het 's avonds doorgaat?
 
Auto is gerepareerd. Anders kon ik geeneens komen. Was een stabilisator stang oid gebroken bij een voorwiel. (kuiltje in de weg).
 
Zo, ben je lekker mee. Blij dat je nog iig kan komen. Ik beloof je dat je er allerminst spijt van zult hebben.
Zin in!
 
d+5? wordt een d+1 inclusief eten. Ben benieuwd naar die burger. Tot overmorgen.
 
Has, pas, ken, arj en Mart... Ziet er geweldig uit jongens! Ik kom snel langs! Enjoy aanstaande meeting.
 
Mensen, ik kan er helaas toch niet bij zijn.. Volgende week vakantie en drukke tijd gehad dus heb nog hoop te doen dit weekend. Iedereen heel veel plezier morgen en volgende keer ben ik erbij!
 
DLX":s1ski4zj said:
Has, pas, ken, arj en Mart... Ziet er geweldig uit jongens! Ik kom snel langs! Enjoy aanstaande meeting.

Hey gozer !
Goed weer van je te horen. Je moet inderdaad snel weer eens langskomen :D
 
ik zie t er bij sommigen expliciet bijstaan, dus maar even voor de zekerheid: Ik en mijn +7 eten allemaal mee.
 
Anunaki":21hdri71 said:
ik zie t er bij sommigen expliciet bijstaan, dus maar even voor de zekerheid: Ik en mijn +7 eten allemaal mee.

Nu maar hopen dat er genoeg burgers zijn :D
 
Machello":21ogqmrb said:
Anunaki":21ogqmrb said:
ik zie t er bij sommigen expliciet bijstaan, dus maar even voor de zekerheid: Ik en mijn +7 eten allemaal mee.

Nu maar hopen dat er genoeg burgers zijn :D

Het maakt niet uit hoeveel burgers er zijn, van Hasburgers krijg je nooit genoeg :mrgreen:
 
Sphere":l37ka6pk said:
Het maakt niet uit hoeveel burgers er zijn, van Hasburgers krijg je nooit genoeg :mrgreen:

Ik ben wel erg benieuwd geworden naar de Hasburger, moet eerste nog achterover drukken :). Hoop dat ik er morgen bij kan zijn!
 
Back
Top