What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

Super vet Has, echt kicke dat het voor jullie ook veelomvattender wordt, stelletje bigtymers worden jullie zo!! Ik ga kijken of ik erbij kan zijn de 29e , verder waar mogelijk promotiepraat houden natuurlijk :)

Super nieuws! Wij komen binnenkort weer eens langs om de boel te sponsoren en lol te hebben!

Lekker bezig Has, goudbruine baklava :mrgreen:

Ik denk dat mensen onderschatten wat een ondernemerschap, tijd, geld en moeite achter dit soort projecten schuilgaat, respect hoor!!!!
Of we elke maand vertegenwoordigd zullen zijn kan ik niet beloven, maar wel super dat er nu gelegenheid is om elkaar vaker te zien.

En mooi dat het nu een stuk goedkoper is voor heel shmupteam noord;

Psykick":3qime1kt said:
Kinderen zijn welkom en betalen de helft.!

Haha, idd Marco, scheelt weer :)

Natuurlijk is het begrijpelijk dat men, zeker van zo ver, er niet elke maand bij kan zijn, maar ik moet wel elke maand iets organiseren om zo nog meer routine in de tent te krijgen en te zorgen dat het kostendekkend wordt.

Eens om de 3 maanden zal ik denk ik een echt thema event organiseren, die moet je als forum member het meest in de gaten houden. Daarbuiten zullen we met z'n allen proberen om ervoor te zorgen dat elke keer dat je komt er toch veranderingen zijn en de toko steeds meer wordt geperfectioneerd.

Ik ben nog met een hoop papierwerk en gemeente geneuzel bezig zodat het straks echt allemaal echt live kan en we Social Media zonder gedoe kunnen bestoken etc. Ziet er goed uit voorlopig.

Hopelijk tot gauw!

Hassan, moet zeggen dat dit er goed uit ziet en goed klinkt!, chapeau!
Is Playworks Hassan of maken de andere 4 NGC oprichters hier ook deel van uit?

Dank je wel Ronnie. PlayWorks is van mij, maar wordt nog altijd wel ondersteunt door de andere 4 en ook nog support van Jinxz. Zonder support van de community kan het ook niet bestaan denk ik, net zo min dat "de arcade", van dit formaat, niet meer kon bestaan zonder een commerciële insteek.

Er is al een pilot-bedrijfsuitje geweest (mijn afdeling), en dat verliep perfect. Boeken die hap, zeg ik. Zelfs de meest terughoudende collega's heb ik helemaal uit hun plaat zien gaan :)

Mijn collega's wil je in ieder geval niet over de vloer hebben, dus ben daar maar niet bang voor :roll:

Wow, ik lees het nu pas maar dit is wel echt heel erg vet! Respect Hasan dat je (jullie) dit zo opzetten, denk zeker dat het mogelijk is om het commercieel rendabel te krijgen. Aan de inzet zal het iig niet liggen, dat was ook tijdens de laatste meet overduidelijk!

Ik kijk nog even of ik de 29e ga halen, hoop het wel!

Vet dat jullie dit opzetten.

Helaas kan ik er niet bij zijn omdat ik meedoe met http://dordrecht.swimtofightcancer.nl

Als je mij hiermee ook wil steunen kan je mij vanaf 5 euro al sponsoren. Mijn naam is Jaco Baan. Je kan mij vinden via de deelnemers of via het bedrijf Gertenbach Elektro.

Ik kom de 29e en ik neem een 5 introducees mee, waarvan 3 kinderen. Sowieso eten er 3 mee de andere hoor ik nog. Ik eet zelf ook mee

Heel leuk! Gefeliciteerd met dit initiatief. Wellicht dat ik ook met iemand langskom. Tot hoelaat is het? Is er een eindtijd?

Groet Tim

Jammer van de prijs. Ik heb geen interesse in eten of drinken, en alleen het vervoer zou mij al 30/40 euro kosten. 20 euro voor arcade games spelen vind ik dan toch wel behoorlijk prijzig. Voor 10 tot 15 max zou het nog wel interessant geweest zijn. Zonder eten en drinken natuurlijk.

Back