What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayWorks hulp gevraagd voor de herinrchting! *Er is stroom*

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Na het succes van de verhuizing en de synergie die er was onderling wilde ik graag wederom een beroep doen op leden van de community om de komende tijd op bepaalde dagen de boel weer op te bouwen.

We hebben op dit soort momenten toch elke hand nodig om het zsm weer op poten te hebben. Ik zal binnenkort een aantal data plannen waar we met meerdere mensen gezellig de boel kunnen opbouwen. Lekker de radio aan , een biertje erbij en vooral gezelligheid lijken me de juiste ingrediënten om de boel weer met z'n allen proberen op te bouwen. Wie weet hebben we dan toch weer een event binnen afzienbare tijd :mrgreen:

Alvast dank voor de support!

Dagen en tijden dat er hulp nodig is :

Ma 30 november vanaf 19.00 uur
Di 1 december vanaf 19.00 uur
Wo 2 december vanaf 19.00 uur
Do 3 december vanaf 19.00 uur
Vr 4 december vanaf 19.00 uur
Za 5 december is Sinterklaas
Zo 6 december van 10.00 tot 17.00 hopelijk met een grote groep knallen!
 
Komende weken zijn het drukke weken voor ons, maar ik hoop dat ik er ook bij kan zijn.
 
Ik moet veel werken komende tijd maar ik weet pas of ik kan helpen als ik de data weet
 
smoesjes, smoesjes, smoesjes ;-)
Lekker ff je gezin ontvluchten. beetje sporten. helemaal geweldig 😉 :mrgreen: 😉
 
Da Dude":14wjpmts said:
smoesjes, smoesjes, smoesjes ;-)
Lekker ff je gezin ontvluchten. beetje sporten. helemaal geweldig 😉 :mrgreen: 😉

Hahaha dat wel. Maar de andere dingen zijn gedeeltelijk ook eigen belang. :mrgreen:
 
Ik zeg steeds dat ik kom en dan ben ik er toch niet dus ik hou een slag om de arm. De intentie is er om erbij te zijn mits er geen 'gekke' dingen gebeuren. Als je concrete data hebt dan kan ik verder kijken. Is het nog steeds in Z'meer of ben je naar Den Haag verhuisd?
 
Lijkt mij leuk, maar ik weet nog niet of ik kan aangezien de komende twee maanden redelijk druk zijn voor mij. Zodra je wat data hebt, kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
 
Lijkt me heel tof om mee te werken aan de wederopbouw.
4 player Ace driver?
4 player Daytona 2?
Eigenlijk any game die we 4 player of meer zouden kunnen maken.
Ik ben down met NGC version 3.0
 
Psykick":1hadtivf said:
Na het succes van de verhuizing en de synergie die er was onderling wilde ik graag wederom een beroep doen op leden van de community om de komende tijd op bepaalde dagen de boel weer op te bouwen.

We hebben op dit soort momenten toch elke hand nodig om het zsm weer op poten te hebben. Ik zal binnenkort een aantal data plannen waar we met meerdere mensen gezellig de boel kunnen opbouwen. Lekker de radio aan , een biertje erbij en vooral gezelligheid lijken me de juiste ingrediënten om de boel weer met z'n allen proberen op te bouwen. Wie weet hebben we dan toch weer een event binnen afzienbare tijd :mrgreen:

Alvast dank voor de support!
Hangt er vanaf of ik kan meerijden en op welke dag het valt.
 
Als er hulp nodig is dan kan ik zaterdag 14 november in ieder geval. Ik ga proberen de week van 16 november vrij te krijgen, als dat lukt dan kan ik misschien ook in een van deze dagen. Laat even weten of deze zaterdag uitkomt, en zo ja, PM me dan even het adres wat ik in mijn TomTom kan ingeven.

Mark ~
 
Deze zaterdag is afgevallen voor mij, ik heb wel de volgende week vrij weten te krijgen, dus laat me even weten of ik de komende week een dagje kan komen helpen.

Mark ~
 
Mijn agenda zit momenteel helemaal vol. Indien er nog hulp nodig is in de kerstvakantie, kan ik zeker langs komen om te helpen!
 
Back
Top