Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Na het succes van de verhuizing en de synergie die er was onderling wilde ik graag wederom een beroep doen op leden van de community om de komende tijd op bepaalde dagen de boel weer op te bouwen.
We hebben op dit soort momenten toch elke hand nodig om het zsm weer op poten te hebben. Ik zal binnenkort een aantal data plannen waar we met meerdere mensen gezellig de boel kunnen opbouwen. Lekker de radio aan , een biertje erbij en vooral gezelligheid lijken me de juiste ingrediënten om de boel weer met z'n allen proberen op te bouwen. Wie weet hebben we dan toch weer een event binnen afzienbare tijd :mrgreen:
Alvast dank voor de support!
Dagen en tijden dat er hulp nodig is :
Ma 30 november vanaf 19.00 uur
Di 1 december vanaf 19.00 uur
Wo 2 december vanaf 19.00 uur
Do 3 december vanaf 19.00 uur
Vr 4 december vanaf 19.00 uur
Za 5 december is Sinterklaas
Zo 6 december van 10.00 tot 17.00 hopelijk met een grote groep knallen!
We hebben op dit soort momenten toch elke hand nodig om het zsm weer op poten te hebben. Ik zal binnenkort een aantal data plannen waar we met meerdere mensen gezellig de boel kunnen opbouwen. Lekker de radio aan , een biertje erbij en vooral gezelligheid lijken me de juiste ingrediënten om de boel weer met z'n allen proberen op te bouwen. Wie weet hebben we dan toch weer een event binnen afzienbare tijd :mrgreen:
Alvast dank voor de support!
Dagen en tijden dat er hulp nodig is :
Ma 30 november vanaf 19.00 uur
Di 1 december vanaf 19.00 uur
Wo 2 december vanaf 19.00 uur
Do 3 december vanaf 19.00 uur
Vr 4 december vanaf 19.00 uur
Za 5 december is Sinterklaas
Zo 6 december van 10.00 tot 17.00 hopelijk met een grote groep knallen!