What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks Event 12 maart 2016 *update*

Timworth":33briv2y said:
Ik kom dus definitief en die +1 mag naar +4. (waarvan er +2 op andere tijdstippen komen dan ik waarsch)

Ik hoop dat dat Japanse spel met die handvatten er weer is (van Namco).

Tot zaterdag!

Prima Tim, ja die Panic Park staat er ook :)
 
ik had heel graag gekomen, maar mijn vriendin zit in Engeland en ik moet oppassen :cry:
Heel veel plezier allen :D
 
Allemaal veel plezier overmorgen! Hopelijk (voor mij in iedergeval) ben ik er volgende keer wel weer bij...is echt te lang geleden.
 
+1 same here, hopelijk ben ik er ook bij de volgende keer.
echt jammer. Maar kwak het forum vol met foto's voor de thuisblijvers ;-)
 
Robert":2o9enmke said:
YES! :) gaat me lukken ik ben er bij (mogelijk +1 introducee maar dat hoor ik pas zaterdag.)
Jij gaat morgen he-le-maal gek worden. Ik ga niet verklappen waarom, maar ik verheug me nu al op je gezichtsuitdrukking :D
 
Dr Doggystyle":3nlr25iz said:
voor mij is het nu :
Dr. Doggystyle +3 (alleen voor mn zoontje en mij is het + eten die andere 2 weten het nog niet)

Maak daarvan nog een +1 en eten. 8)
 
Has, gisteren denk ik iets verkeerds gegeten, halve nacht boven de plee gehangen. Ga het vandaag ff aankijken maar ik eet in elk geval niet mee en ff aankijken hoe het gaat vandaag. Altijd lekker dat dat net voor het weekend gebeurt..
 
M´n introducee berichtte me vanochtend, dat hij misschien later komt. Of hij nog komt weet ik niet, maar ik hoop van wel. Dan weten jullie dat alvast.
 
Cageman":qzdavbb8 said:
Robert":qzdavbb8 said:
YES! :) gaat me lukken ik ben er bij (mogelijk +1 introducee maar dat hoor ik pas zaterdag.)
Jij gaat morgen he-le-maal gek worden. Ik ga niet verklappen waarom, maar ik verheug me nu al op je gezichtsuitdrukking :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: I got's to knoooooow :) ben benieuwd ben er rond een uur of 2 :)
 
Ik denk buikgriep bro, ik lig nl. ook in mn nest. Gasten SORRY maar ik ga het dus ook niet redden vandaag.. Baal enorm van..
 
Psykick":23hwsqm7 said:
Timworth":23hwsqm7 said:
Ik kom dus definitief en die +1 mag naar +4. (waarvan er +2 op andere tijdstippen komen dan ik waarsch)

Ik hoop dat dat Japanse spel met die handvatten er weer is (van Namco).

Tot zaterdag!

Prima Tim, ja die Panic Park staat er ook :)

Wat een geweldige fun die game zeg! Ik en mijn vrienden hebben ons kapot gelachen met die game!
 
Door allerlei drukke agenda's van iedereen in mijn vriendengroep is het ons nooit gelukt te komen tot vandaag.
Uiteraard geen spijt, alle props naar Psykick en iedereen die hem geeft geholpen. Mooie inrichting met van veel verschillende soorten kasten en games.
Outrun blijft voor mij zo'n top arcade racer dus ook flink op gespeeld vandaag. Rondje Sega Rally en Daytona blijft ook good fun net als alle fighting games. Mooie inrichting, vette cabs en leuke mensen. Meer heb je niet nodig!
Enige wat ik echt mistte was een Naomi met VF4FT of VF5 cab, ik ben nu eenmaal een echte fan van de serie.

Wat uiteraard tot gevolg heeft dat het nu weer aan alle kanten kriebelt om toch weer een cab in huis te halen :P
Destijds door verhuizen en samenwonen mijn Egret2 op moeten ruimen maar heb nu weer alle ruimte (room to spare) om de hobby weer op te pakken.

Dus wacht niet te lang met een volgend event, dan eten we wel mee :)
 
Het was heel tof vandaag om samen met leden van onze eSports team The Dutch Brawlers langs te komen, kudo's voor je nieuwe locatie en je verzameling cabs!

Het was voor ons genieten geblazen, guilty gear gespeeld die ik ook destijds in 2007 in Japan heb gespeeld, super! Panic Park was superwreed en ook nog even Streetfighter 5 gespeeld haha. Topdag en we komen snel weer langs. Zijn nog geinterviewed door Xbox Nederland (waar ik ook voor schrijf) dus even je event gepromoot. We houden contact voor toekomstige events met het team. Tot snel weer!!!

Maarten aka TDBxKENSHIROx
 
Leuke dag gehad! Locatie is mooi geworden en leuke setup! Bedankt dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt. Cool dat de Street Fighter 5 cab van Chris er ook staat. Errug goed gelukt! Hoop dat er snel weer een event is.
 
Back
Top