What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks Event 12 maart 2016 *update*

Neglecta Fooorsu!":26m475g3 said:
Wat gaaf dat er zo'n mooie opkomst is. Ontzettend jammer dat ik er niet bij kan zijn, onwijs veel fun alvast allemaal!

+1

Goed dat er zoveel support is, zo is er ook meer kans dat Playworks blijft bestaan.
 
Ik ben dus +1.

Een andere vriend van me (niet op dit forum) komt ook, wellicht ook nog met aanhang. Zin in zaterdag! Zal er na 20.00 uur pas zijn, maar ik neem aan dat het doorgaat tot laat? :D
 
Timworth":2etbhdvt said:
Ik ben dus +1.

Een andere vriend van me (niet op dit forum) komt ook, wellicht ook nog met aanhang. Zin in zaterdag! Zal er na 20.00 uur pas zijn, maar ik neem aan dat het doorgaat tot laat? :D

Hey Tim, we gaan door tot in de vroege uurtjes :mrgreen:

De rest is bijgewerkt :)
 
Anunaki":kdawtxjq said:
Neglecta Fooorsu!":kdawtxjq said:
Wat gaaf dat er zo'n mooie opkomst is. Ontzettend jammer dat ik er niet bij kan zijn, onwijs veel fun alvast allemaal!

+1

Goed dat er zoveel support is, zo is er ook meer kans dat Playworks blijft bestaan.

+1000
 
Zou voor mij de eerste keer op een playworks event zijn. Vanaf welke leeftijd zijn kids eigenlijk welkom. Mijn 2 jongens zijn ruim 4 en 6 (spelen al wel geregeld op mijn cab)........ :?:
 
poekiepoekie":1w9gaw9h said:
Zou voor mij de eerste keer op een playworks event zijn. Vanaf welke leeftijd zijn kids eigenlijk welkom. Mijn 2 jongens zijn ruim 4 en 6 (spelen al wel geregeld op mijn cab)........ :?:

Ze zijn welkom vanaf de leeftijd dat jij denkt dat ok is. er staan wel wat bewegende kasten, dus daar moet je wel even bij blijven, maar voor de rest niets geks :)
 
Ik ben zo populair joh, dat geloof je gewoon niet...in m'n dromen dan...

Nee, ik baal nog steeds dat ik niet kan, maar met zo'n opkomst moet er wel weer een event op redelijke termijn georganiseerd worden...toch? Dan ben ik weer van de partij (eventueel met Akira erbij).
 
cthulhu":jmhfplh0 said:
Nee, ik baal nog steeds dat ik niet kan, maar met zo'n opkomst moet er wel weer een event op redelijke termijn georganiseerd worden...toch? Dan ben ik weer van de partij (eventueel met Akira erbij).

Zo dat is een understatement. Ik ga wel wat anders leuks doen, maar baal ook dat ik er niet bij kan zijn.
 
Psykick":279lklzq said:
poekiepoekie":279lklzq said:
Zou voor mij de eerste keer op een playworks event zijn. Vanaf welke leeftijd zijn kids eigenlijk welkom. Mijn 2 jongens zijn ruim 4 en 6 (spelen al wel geregeld op mijn cab)........ :?:

Ze zijn welkom vanaf de leeftijd dat jij denkt dat ok is. er staan wel wat bewegende kasten, dus daar moet je wel even bij blijven, maar voor de rest niets geks :)


Top, dankje. Ik kom dan langs +2 kids. We eten niet mee.
 
Has, vergeten te melden, het is sombetzki +1.
Onze knuffelduitser Mr. Driller slepen we namelijk ook mee en blijft ook eten
 
Wat is de sluitingsdatum voor het aanmelden?
Ik weet pas zaterdagmiddag (vroeg in de middag) of ik kan komen. Anders app ik je wel Psy als dat akkoord is. Doe er alles aan om te komen, heb erg veel zin in weer zo'n gezellig treffen.

Let wel: Als ik kom neem ik twee kleine stoorzenders mee.

Dus graag een optie Michelze +2 (juniors)
 
voor mij is het nu :
Dr. Doggystyle +3 (alleen voor mn zoontje en mij is het + eten die andere 2 weten het nog niet)
 
michelze":ehd98upo said:
Wat is de sluitingsdatum voor het aanmelden?
Ik weet pas zaterdagmiddag (vroeg in de middag) of ik kan komen. Anders app ik je wel Psy als dat akkoord is. Doe er alles aan om te komen, heb erg veel zin in weer zo'n gezellig treffen.

Let wel: Als ik kom neem ik twee kleine stoorzenders mee.

Dus graag een optie Michelze +2 (juniors)

Hey Michel, altijd van harte welkom kerel. Er is geen aanmelding, gewoon komen als je kan :)

@sombetzki, check

@Doggy, check

@Mr. Driller, check
 
Ik kom dus definitief en die +1 mag naar +4. (waarvan er +2 op andere tijdstippen komen dan ik waarsch)

Ik hoop dat dat Japanse spel met die handvatten er weer is (van Namco).

Tot zaterdag!
 
Back
Top