What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks Event 12 maart 2016 *update*

Psykick":19pg1ed0 said:
Robert":19pg1ed0 said:
Sorry Robert, de 5e was helaas niet haalbaar. De 12e is al een uitdaging :mrgreen:

Hopelijk volgt er na de 12e snel weer een nieuwe!
Heb het genoteerd in m'n agenda, kom er later op terug of mij dit gaat lukken!
 
12 maart wil ik er ook weer bij zijn, dus reken mij er maar bij. Als ik iemand meeneem laat ik het tijdig weten! Wordt weer gezellig! Blijf ook eten, dus zorg dat er ook vegahippievoer is!

Mark ~
 
Als er nog ruimte is, zou ik er ook bij willen zijn.
Mijn zoon neem ik dan mee, we blijven echter tot een uur of 5 's avonds, dus geen eten (wordt 2 uur lang terug rijden).
 
Muijsch":2hx0wrkt said:
12 maart wil ik er ook weer bij zijn, dus reken mij er maar bij. Als ik iemand meeneem laat ik het tijdig weten! Wordt weer gezellig! Blijf ook eten, dus zorg dat er ook vegahippievoer is!

Mark ~

Prima Muijsch ik zet je op de lijst :)

Péé":2hx0wrkt said:
Als er nog ruimte is, zou ik er ook bij willen zijn.
Mijn zoon neem ik dan mee, we blijven echter tot een uur of 5 's avonds, dus geen eten (wordt 2 uur lang terug rijden).

Er is nog genoeg ruimte, tot dan!

@Ratson, ik zie je gewoon de 12e
 
Yesssssss! wij redden het ook! Ik zelf +2

Erg veel zin in, tot de 12e


Oh en we blijven ook eten want dat wordt denk ik weer heerlijk!
 
Ik kom dus met +2 en we blijven eten!

Wij komen met OV, hopelijk is het te doen vanaf Zoetermeer centraal station.
 
rinus711":27vfmib4 said:
Yesssssss! wij redden het ook! Ik zelf +2

Erg veel zin in, tot de 12e

Top!

ChapDDR":27vfmib4 said:
Ik kom dus met +2 en we blijven eten!

Wij komen met OV, hopelijk is het te doen vanaf Zoetermeer centraal station.

Geef maar een belletje anders, dan kunnen we kijken of we even kunnen pendelen.
 
Lord Fat Frog":3v389771 said:
Hallo

Leuk dat er weer een event is.
(keer meegeweest met Machello:) )

Ik vroeg me af tot hoe laat het event is?

tot 01.00 ofzo?
 
Psykick":s4fp6hoz said:
rinus711":s4fp6hoz said:
Yesssssss! wij redden het ook! Ik zelf +2

Erg veel zin in, tot de 12e

Top!

ChapDDR":s4fp6hoz said:
Ik kom dus met +2 en we blijven eten!

Wij komen met OV, hopelijk is het te doen vanaf Zoetermeer centraal station.

Geef maar een belletje anders, dan kunnen we kijken of we even kunnen pendelen.

Haha, awesome! :D
 
Mooi aantal aanmeldingen, klinkt goed ! Hoop dat dit event de hoge kosten flink kan drukken. Kun jij de tent blijven runnen en wij hebben weer zicht op meer mooie events. Wat mij betreft een win-win :D

Heb er erg veel zin in, tot volgende week!
 
Wat gaaf dat er zo'n mooie opkomst is. Ontzettend jammer dat ik er niet bij kan zijn, onwijs veel fun alvast allemaal!
 
Back
Top