What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks Event 12 maart 2016 *update*

waiwainl":1gta87bv said:
Heb je nog speciale / wacky kasten staan? Is Wishiwashi er nog? :D

Ik ga mijn best doen Bastiaan, maar er zal genoeg leuks zijn :)

Een leuke opkomst zo te zien! Heb er erg veel zin in!

Met eten ga ik mss toch zelf de keuken in, zullen geen hamburgers worden, maar wel een goede hap!
 
ahhhh, balen dat ik er niet bij kan zijn. Ik wil eigenlijk gewoon onder mijn andere afspraak uitkomen. maar dat wordt moeilijk.
 
Psykick":1l839020 said:
waiwainl":1l839020 said:
Heb je nog speciale / wacky kasten staan? Is Wishiwashi er nog? :D

Ik ga mijn best doen Bastiaan, maar er zal genoeg leuks zijn :)

Een leuke opkomst zo te zien! Heb er erg veel zin in!

Met eten ga ik mss toch zelf de keuken in, zullen geen hamburgers worden, maar wel een goede hap!
Kijk, zo mag ik het horen! Ik eet overigens mee.
 
Eindelijk weer en op een datum die open staat in mijn agenda!
Tijd om wat vrienden op te trommelen voor een dagje good gaming fun :)
 
Aan de topic naam te zien is het definitief de 12e geworden, gaat de 5e nog gewoon door of komt dit te vervallen t.b.v. de 12e? :)
 
Robert":1y87w90f said:
Aan de topic naam te zien is het definitief de 12e geworden, gaat de 5e nog gewoon door of komt dit te vervallen t.b.v. de 12e? :)

Sorry Robert, de 5e was helaas niet haalbaar. De 12e is al een uitdaging :mrgreen:

Hopelijk volgt er na de 12e snel weer een nieuwe!
 
Er komt een vette SF5 setup in een Vewlix, courtesy of Mr. Shadaloo!

Mss kunnen we een mini tourney doen :)

Ondertussen ook flink aan de slag met het Playworks team om er weer een onvergetelijke dag van te maken. Er zijn toch weer wat nieuwe games bij en wat kleine verrassingen. Leuk dat er alweer een vette opkomst is. Zin an!!
 
Back
Top