Perfecte locatie voor een mooi verjaardagsfeestje!sparky":5c16gxwx said:Ik wil ook graag eens een keer komen, maar het komt iedere keer als ik het zie niet uit. De 12e vier ik de verjaardag van mijn oudste zoontje. Volgende keer beter hopelijk. Veel plezier in ieder geval!
Neglecta Fooorsu!":3pjdv7xv said:Perfecte locatie voor een mooi verjaardagsfeestje!sparky":3pjdv7xv said:Ik wil ook graag eens een keer komen, maar het komt iedere keer als ik het zie niet uit. De 12e vier ik de verjaardag van mijn oudste zoontje. Volgende keer beter hopelijk. Veel plezier in ieder geval!