What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks Event 12 maart 2016 *update*

Ik kom waarschijnlijk met wat vrienden! Het is wel de dag na blackout dus wij zullen er pas vanaf 15:00 zijn. Tot hoe laat gaat het door?
 
Ik ben er ook bij. Neem in ieder geval iemand mee. Zet ons maar op de lijst voor een portie Amigu. Mogelijk komt er nog iemand mee, Hoor ik deze week.
 
Lijkt me gezellig! Tot nu toe is de agenda leeg.
Eens kijken of ik iemand mee kan trekken.
 
Ik ben er wel weer bij. Pas na achten, dus eten zit er niet (er moet ook nog gevoetbald worden). Heb het event al wel verspreid onder enkele vrienden. Zodra ik bevestigd heb dat zij komen laat ik het hier weten.

Ik hoop dat die stoot/ram/beuk kast er weer is (ben nu alweer de naam kwijt). :mrgreen:
 
Ik heb eerder die dag wat verplichtingen staan, maar als het een beetje gunstig uitpakt kan ik er later die middag wel gewoon bij zijn. Ik doe m'n best en laat a.s.a.p. weten of het me lukt!
 
Sjeit, kan ook niet die dag maar ga kijken of ik daar nog wat aan kan veranderen. Vet dat er weer wat staat te gebeuren!
 
Tof Has, dat er weer een dikke event aan gaat komen!

Ik hoop dat ik er bij kan zijn deze keer! :D

Ik laat het nog wel weten!
 
Ik wil ook graag eens een keer komen, maar het komt iedere keer als ik het zie niet uit. De 12e vier ik de verjaardag van mijn oudste zoontje. Volgende keer beter hopelijk. Veel plezier in ieder geval!
 
sparky":5c16gxwx said:
Ik wil ook graag eens een keer komen, maar het komt iedere keer als ik het zie niet uit. De 12e vier ik de verjaardag van mijn oudste zoontje. Volgende keer beter hopelijk. Veel plezier in ieder geval!
Perfecte locatie voor een mooi verjaardagsfeestje!
 
lol! Betere verjaardag kan ik me niet voorstellen als kind...Een grote hal vol met arcade games :o

No excuses now! :lol:
 
Neglecta Fooorsu!":3pjdv7xv said:
sparky":3pjdv7xv said:
Ik wil ook graag eens een keer komen, maar het komt iedere keer als ik het zie niet uit. De 12e vier ik de verjaardag van mijn oudste zoontje. Volgende keer beter hopelijk. Veel plezier in ieder geval!
Perfecte locatie voor een mooi verjaardagsfeestje!

haha Daar is mijn zoontje het vast mee eens, maar de rest van de uitgenodigde familie....
 
Back
Top