What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks Event 12 maart 2016 *update*

Psykick

Loop Survivor
Beste heren en dames!

Geheel tegen de verwachtingen in kondig ik een nieuw event aan op de nieuwe locatie! De laatste tijd heb ik het erg druk gehad met het op orde krijgen van de toko en zat het eigenlijk niet in de planning om een event te organiseren. Het feit dat een definitieve locatie nog even op zich laat wachten en ik met erg hoge kosten zit heeft me doen besluiten om er toch een vette arcade van te maken en wat extra inkomen te genereren om de maandelijkse rekeningen deels te kunnen dekken. Het wordt anders een vrij lastig verhaal om het lang vol te houden.

Bij deze dus het event van 12 maart!

Ik zet ook 5 maart erbij om te checken of er meer animo is op deze datum. Hopelijk halen we dat :)

Samen met het Playworks team zijn we druk bezig om de arcade weer up and running te maken met een mooie selectie aan games! Je zal niet teleurgesteld zijn!

Entree is €15,-
Kinderen €10,-

Drinken, een broodje en wat versnaperingen kan je aan de bar kopen.


Je bent vanaf 13.00 welkom.

Als je de hele dag blijft kan je je wel opgeven voor een portie Amigu, onze geweldige Antilliaanse Chinees voor €5,- p.p. Ik zal op een gegeven moment een hele berg halen zodat we met z'n allen aan tafel kunnen.


Waar? Stephensonstraat 7 te Zoetermeer. Parkeren kan voor de deur!

Laat aub tijdig weten of je komt en of je mensen meeneemt.
Iedereen is welkom, dus spread the word!

See ya then!

Aanwezig :

Psykick +eten
Cageman +2 +eten
Mart +eten
BeatmasterP +eten
Netaxe +eten
Doc81 +eten
Sphere +eten
Dr. Doggystyle +3 +eten
Jinxz +eten
Groo1306 +2
ABC123 +1 +eten
d +eten
Machello +1 +eten
El Pancho +1 +eten
ChappDDR +2 +eten
Timworth +4
WaiWainl +3 +1 eten
Trailblazer
Sombetzki +1 +eten
Marcosan +eten
Lorre01 +eten
Asure +eten
Ratson +eten
VWBabe +eten
Gypsyqueen +eten
Wause +eten
Flay +eten
K405 +4 kinderen +eten
Baki +5
Ruderudie +eten
Rinus711 +2
Lord Fat Frog +1
 
12 maart Ga ff kijken. maarre YEHEHEHEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

Goed bezig chef!

sorrie, was dat TE enthousiast???
 
Hasan, ik ben erbij en eet mee. Sebas komt 's middags ook even mee. Dat gaat hij geweldig vinden. Ik heb er zin in! :D

12 maart is perfect!
 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Ik beide dagen niet...5 maart heb ik een verjaardag die wordt gevierd in een Escape Room en 12 maart ben ik een weekendje weg met vrouw en kind.
Damn!
 
Het is toch de 12e geworden Patrick. 5e is net te kortdag helaas. Heb op FB ook al de datum vastgezet. Jammer man!
 
Zeker jammer Has maar de verjaardag van mijn vriendin gaat voor. Ik hoop dat t lekker druk wordt. En een volgende x ben ik er gewoon weer bij + een hoop mensen die ook weer graag meewillen
 
Ja natuurlijk Pat! Ik moet op een gegeven moment een keuze maken, dus helaas. Hopelijk snel een volgende idd, ik doe mijn best!
 
Yes super!!!! Ik kom met mijn dochter. Kan ze eindelijk ophouden met vragen wanneer er weer een game avond/dag is.
Super dat je/jullie het weer mogelijk maken om heerlijk te komen gamen.

Wij eten niet mee. Iris (mijn dochter) houdt daar niet van. Mochten we de hele dag er zijn, dan rijden we wel even naar de mac ofzo...
 
Ik kom ook graag buurten op de 5e en/of de 12e en ik eet graag een portie Amigu
 
Tof nieuws dat er weer een event is! Zonde dat je het nodig is om je business up to speed te houden. Ik ga mijn best doen om de kas ook wat te spekken en aanwezig te zijn. Ik moet alleen nog opvang regelen voor mijn dochtertje.

Ik laat deze week weten of ik erbij ben. Mogelijk met introducee...
 
Back
Top