What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayStation3 Launch

KEN! Dat ben jij! :P

Ik snap nog steeds niet dat mensen het er voor over hebben. Wat boeit die ene maand nou?
 
Leuk om te zien dat je een kop groter bent dan al die Japannertjes. :o
Anyway ik heb wel wat plaatjes gevonden.
Famitsu 1,2,3,4,5,6,7,8
Dengeki Online 1,2
Game Watch 1,2,3

Videos (gevonden op gamefront.de)
FNN-News stream
Tokyo Broadcasting System stream
ANN News TV Asahi stream
 
Wat was nu precies de launch line-up naast Resistance: FoM en RR7?
 
Genji: Kamui Souran
Mahjong Kakutou Club
Miyasato Miyoshi Kyoudai Naizou: Sega Golf Club
Mobile Suit Gundam: Target in Sight
PlayStation 3 Hardware
Resistance: Jinrui Botsuraku no Hi
Ridge Racer 7

Gekopieerd van Gamefaqs. Ik weet niet of er wat ontbreekt :roll:
 
オンラインID: Akihabara
発行番号 : 5014967
利用日時 : Saturday, November 11, 2006 3:22:28 PM GMT

Hehe online registration, ik kan echt elke naam nemen die ik wil denk ik, aangezien Japanners er toch vage namen opna laten. Misschien had ik Master Chief moeten doen en die aan een Xbox fanboy moeten verkopen.

Anyway, wat is een betere naam dat de plek waar je em gekocht hebt?
 
Ik kan je niet zo snelk vinden, maar je moet op deze foto staan:

47651.jpg
 
Je ziet drie gasten op trappetjes zitten met megafoons, sta net linksonder de meest linker megafoondude. 8)

Heb vannacht RR7 en Resistance online zitten spelen, vlekkeloos.
 
kheb er maar even een nieuwe :
"verzin je eigen onderschrift deel 9" van gemaakt in Japan algemeen :)
 
3000 dollars op ebay..

Ik had hem ZEKER WETEN verkocht.

Voor dat bedrag wacht je even.. en je koopt er desnoods 5 ;)

Of je koopt er alle upcoming goede 360 software van :P

Of een Atomiswave + fist en Rumble etc ;)
 
qua prijs denk ik dat 3000 euro niet gehaalt zal worden. bij playasia staat die premium voor 765 euro. Wel wordt het ding dus niet geshipt naar de eu. Op ebay salaan ze geloof ik af op zo een 1000 euro.
 
Check completed listings; Sommige zijn over over de 2000 en 3000 dollar gegaan.
 
Ik heb de mijne ook verkocht, kreeg een offer I couldn't refuse.
Come on next shipment! You can do it!
 
Back
Top