What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

playstation met 6 JAP games pricedrop 75 euro

Status
Not open for further replies.

stevuns

TATE Mode Pilot
Reaction score
0
playstation_zps5091c4e7.jpg

Playstation(pal modchip) met originele scart die weinig te vinden is en 6 games.

o,a strikers, einhander en raiden.

In een koop voor 100 euro

Hey chap. Vooralsnog probeer ik alles als een set te verkopen.
Bedankt!

Ik vindt het cool hoor stevenus. er zijn 2 dingen die ik leuk vind. de scart kabel en kof95 jap. ik heb helaas al een paar playstations in huis en een japanse zou overkill zijn.
ook heb ik 1 japans originele spel, kof kyo, ik denk dat ik het weer zal proberen te spelen.
ben nog steeds een kof fan :-p. ik hoop dat je het verkoopt stevenus, de set ziet er super goed uit :P 100e is een goede prijs.

gr.

doc81

Ik heb zo'n zelfde set eigenlijk al. Diegene die deze set haalt gaat heel erg blij worden.
Deze scart kabel is heel lastig aan te komen. Kosten 30e en dat is die waard. Super dikke kabel, super kwaliteit. Ook te gebruiken voor ps2/ps3. 75e; dit is een steal.

Status
Not open for further replies.
Back