What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayStation 4 announcement 20-2-2013

Ik vind het wel leuk... maar ik heb niet meer het gevoel erbij net zoals vroeger....

Tja tijden veranderen, en ik ben eigenlijk ook meer een xbox fanboy :)

Volgen doe ik het zeker dat weer wel!

Hoop alleen dat ze met een beter model komen, dan deze "uhum" vrouw.

media_xll_1533080.jpg
 
streams op gamekings vanaf 23:30.
gamespot

Ik zit gespannen voor de buis en met wat gamefriends in een chat.
Hou de gameindustrie altijd nauw in de gaten, en als dit voor sony mislukt!!! dan kan het bedrijf
wel inpakken...ze hebben miljoenen verlies
 
I have to protect my sources :-)...
aanvang is 23:00 vanavond ....ik kom daarna onbeschonken nog wel in deze thread .-)
 
haha, inderdaad. Ik zit klaar om 12 uur hoor.
Gewoon lange tijd geleden dat ik ergens zo benieuwd naar was.
Vind het stiekum gewoon wel weer heel leuk met zo'n stortvloed aan geruchten die er nu vrij komt.
 
Om 24:00. Announcement is in de US (15:00 PST). Streams zullen wel eerder starten, ergens rond 23:30, zoals Zemmik al aangeeft.
 
Ja, precies, het echte werk begint om 12 uur.
Alles daarvoor is voorbeschouwing e.d.
Maar goed, ik heb de mening van derden niet nodig om te bepalen wat ik ervan vind, dus dat gelul vooraf sla ik lekker over :-)
 
Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk op tijd zijn ;) volgens mij bij de PS2 waren ze een uur te laat.

'k heb d'r zin an. :P
 
Yep. En persconferentie duurt een paar uur. Hmm..

Intro was vet. Gave zaal, schermen rondom, vette muziek en licht. Ze weten het wel te brengen.

Zit nu eigenlijk te wachten op de klapper: de console zelf :D
 
Back
Top