Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Als alle cabowners op Nozomi nou eens hun mooiste cabfoto posten in deze topic, dan kunnen we hier misschien wat leuks mee doen als een collage, een poster, een nieuwe banner, een nieuwe post op de homepage (uit respect voor iedereen die erin is gestapt), je kunt het zo gek niet bedenken. Bovendien lijkt het me leuk om een overzichtje te hebben wie welke cabs nou heeft, aangezien het er al aardig wat beginnen te worden volgens mij.
Sterker nog, mocht je er een leuk idee mee hebben dan hoor ik het graag.
Dus, iedereen: zet hier de beste foto neer van je cab!

Sterker nog, mocht je er een leuk idee mee hebben dan hoor ik het graag.
Dus, iedereen: zet hier de beste foto neer van je cab!








