ZeMMiK
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 18, 2005
- Messages
- 617
- Reaction score
- 0
Hoi,
Ik krijg de emulators voor SNES,PC Engine etc allemaal aan de gang.
Echter NeoGeo moet je die NeoGeo.zip in de rom folder plaatsen,, ik heb vele versies geprobeerd
maar no luck. Kan iemand via PM mij op de goede neogeo.zip pointen???
alvast dank.
Ik krijg de emulators voor SNES,PC Engine etc allemaal aan de gang.
Echter NeoGeo moet je die NeoGeo.zip in de rom folder plaatsen,, ik heb vele versies geprobeerd
maar no luck. Kan iemand via PM mij op de goede neogeo.zip pointen???
alvast dank.