What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PI2JAMMA Deal!

Milspex":1n1zvqf3 said:
Heb je er uiteindelijk meer besteld?

Zullen er wel een paar meer bij komen denk ik. Als je er nog eentje wil kan dat ;)
 
Ik ga het toch maar oppakken, heb er zelf nog wel een paar nodig denk ik. Wie wil er nu concreet een setje?
 
Zit zowel die SD kaart als de USB stick erbij? Dat is tenminste wat op z'n site staat.

Hij heeft de roms op de USB staan, slim; is makkelijk en betere performance.
 
Ok, ik ga bestellen. De nieuwe batch komt begin november binnen. Het is dus de volgende set ;

Raspberry Pi
Pi2JAMMA
USB Stick met duizenden games voorgeïnstalleerd
SD Card

Complete set voor €170,- excl. verzenden gelijk plug and play

Laat me aub snel weten of je een setje wilt.

We gaan hem open houden tot 1 november en dan gelijk de batch laten komen.

Als je een set wilt kan je het geld ovv van je gamertag naar mijn pp overmaken voor vrienden of familie.
psykick@hotmail.com

Zodra het dan 1 november is knal ik alles gelijk door en zullen we het maximaal binnen een week binnen hebben denk ik zo.
 
Waar het mij vooral om gaat is dat ik er zelf niet mee hoef te klooien. Als ik het goed begrijp verkoop je ze dan "plug and play"?
Ik lees namelijk wel gemixte gevoelens over dit product, wat volgens mij vooral te maken heeft met onkunde van de gebruiker. Ik ben met dit soort dingen zelf ook niet erg handig.

Andere vraag , enig idee of "Fightcade" er op geïnstalleerd kan worden?
 
Ook zie ik geen mogelijkheid om een kickcable aan te sluiten. Als dit niet mogelijk is houdt het voor mij sowieso op.
 
R2-2D":1hzfe1kc said:
Ook zie ik geen mogelijkheid om een kickcable aan te sluiten. Als dit niet mogelijk is houdt het voor mij sowieso op.

Button 4/5 is via de Jamma en button 6 is via de schroefconnector
 
R2-2D":1c6k6gfa said:
Ook zie ik geen mogelijkheid om een kickcable aan te sluiten. Als dit niet mogelijk is houdt het voor mij sowieso op.

Hoezo, SHMUP is toch max 2 buttons (3 als je Start meetelt) :mrgreen:
 
waiwainl":1exsx5wy said:
R2-2D":1exsx5wy said:
Ook zie ik geen mogelijkheid om een kickcable aan te sluiten. Als dit niet mogelijk is houdt het voor mij sowieso op.

Hoezo, SHMUP is toch max 2 buttons (3 als je Start meetelt) :mrgreen:

:D
 
Back
Top