What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PCB verkoop op beurs in Apeldoorn...

Ik ben er bij :-) Accepteer je ook PIN? ;-)
 
Ik ben voor. Misschien leuk elkaar te meeten en wat te gaan eten na de beurs mensen?
 
Ik ben er bij in ieder geval, een vriend van me gaat helemaal steigeren van dit soort oude meuk beurzen dus ik moet weer mee. Inderdaad lachen om elkaar daar te zien, waarschijnlijk is Ronnie wel weer de enige met goed spul. Ach ja, verder is het altijd good for laughs. Waar gaan we hangen, voor de stand van Ronnie neem ik aan ;)?

Zijn er trouwens nog andere Nozomi knakkers met een stand?
 
Titel / Prijs

Sexy Parodius (Konami) 119
Salamander 2 (Konami) 119
Taito G-NET 39
US Navy / Carrier Airwing (Capcom) 89
Strikers 1945 II (Psikyo) 99
Detana Twin Bee (Konami) 89
Detana Twin Bee (Konami) 89
Twin Bee Yahoo! (konami) 89
Salamander 2 (Konami) 119
Gouketsuji Ichizoku (Atlus) 49
Mortal Kombat (midway) 49
Strikers 1945 (Psikyo) 89
SNK vs Capcom Chaos (SNK) 39
Taito G-NET 39
Strikers 1999 (Psikyo) 119
Gunbird (Psikyo) 89
Street Fighter II (Capcom) 69
Street Fighter II Turbo (Capcom) 69
Thunder Dragon (Namco) 89
Double Dragon (Taito) 49
Strikers 1945 II (Psikyo) 99
Magical Drop (Data East) 49
Salamander 2 (Konami) 119
Joe & Mac (Data East) 69
Ninja Gaiden (Tecmo) 99
DJ Boy (Kaneko) 69
Varth Operation Thunderstorm (Capcom) 119
Final Star Force (Tecmo) 99
US Navy / Carrier Airwing (Capcom) 89
Great Slugger New World Stadium (Namco) 25
Psychic Force (Taito) 49

1 slot MVS Mobo's : 49 euro
 
Ik rij die dag langs apeldoorn want dan ben ik op doorreis van zeeland naar het oosten. Als ik een beetje op tijd ben stop ik ff met mn vriendin, als ik later ben dan niet. Kortom, hier heb je helemaal niks aan! :)

Ps als ik dit topic open krijg ik een login/password prompt van rklok.nl
 
-1. Geen popup hier.

Ik ga zeker proberen te komen, alleen heb ik nu ff twee kinderen thuis zitten die aan alle kanten leeglopen. Ik hoop dat dat snel over is :-)
 
Cageman":2rw6v9l5 said:
-1. Geen popup hier.

Ik ga zeker proberen te komen, alleen heb ik nu ff twee kinderen thuis zitten die aan alle kanten leeglopen. Ik hoop dat dat snel over is :-)

Whahahahaha, komt het uit alle gaten?
 
Back
Top