loempiavreter
Arcade Local
Ik heb nu al een tijdje dus de Sigma Raijin supergun en mn PCB collectie begint aardig te groeien met spul als The Outfoxies, Big Fight: Big Trouble in the Atlantic Ocean, Denjin Makai, Dyna Gear, TH: Strikes Back, Legionnaire. Niet bepaald de makkelijkste en goedkoopste te verkrijgen PCB's (op misschien Legionnaire na), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nog niet echt een idee hebt hoe je PCB's goed verzorgt en opbergt.
Wat zijn zoal de Do's en Don'ts? Waar mag je ze niet vastpakken, waar moet je ze neerleggen als je ze aan het afspelen bent, waar mag je ze niet op leggen enzovoorts.
Ik heb wat op andere fora's gezien, maar ben er zelf nog niet helemaal uit. Dus ik vraag het maar op een nederlandse forum voor alle zekerheid.
Ik ben van plan om de pcb's in anti-statische bubblewrap te doen (niet ingewikkeld, maar ik dan zo'n sleeve waar ze in kunnen) met een open flap bij de Jamma aansluiting, deze doe ik dan weer in een doos met een beetje de afmeting van de pcb, waar dan een gat zit waar die Jamma aansluiting uit kan steken en kan aansluiten met de supergun (die gat kan dan ook dicht of iets in die geest). Zo hoef ik de PCB's niet telkens uit een doos te halen en uit de bubble wrap te wikkelen enzovoorts.
Maar is dit goed voor de PCB? Raakt ie niet oververhit?
Wat zijn zoal de Do's en Don'ts? Waar mag je ze niet vastpakken, waar moet je ze neerleggen als je ze aan het afspelen bent, waar mag je ze niet op leggen enzovoorts.
Ik heb wat op andere fora's gezien, maar ben er zelf nog niet helemaal uit. Dus ik vraag het maar op een nederlandse forum voor alle zekerheid.
Ik ben van plan om de pcb's in anti-statische bubblewrap te doen (niet ingewikkeld, maar ik dan zo'n sleeve waar ze in kunnen) met een open flap bij de Jamma aansluiting, deze doe ik dan weer in een doos met een beetje de afmeting van de pcb, waar dan een gat zit waar die Jamma aansluiting uit kan steken en kan aansluiten met de supergun (die gat kan dan ook dicht of iets in die geest). Zo hoef ik de PCB's niet telkens uit een doos te halen en uit de bubble wrap te wikkelen enzovoorts.
Maar is dit goed voor de PCB? Raakt ie niet oververhit?