What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PC/PS3 Racer

IMG-20140820-00518_zps10843da0.jpg

Na 2 maanden mag ik eindelijk morgen mijn cab gaan ophalen :D

20140820_200116_zps1ed02b20.jpg

Mijn dashboard is intussen ook brandplek vrij. Enkel nog een laag motip plastic primer en 2 à 3 lagen zwarte verf. Ik kan nog altijd niet begrijpen wie er op het idee komt om zijn sigaret op een plastiek dashboard te leggen terwijl hij een potje Daytona speelt.

flay":39cqad7c said:
Ik kan nog altijd niet begrijpen wie er op het idee komt om zijn sigaret op een plastiek dashboard te leggen terwijl hij een potje Daytona speelt.

Precies, er één opsteken terwijl je aan het rijden bent is veel stoerder :mrgreen:

Een naakte T500...

20140829_183406_zps394aa7c8.jpg

Mijn stuur nog eens goed bekeken voordat ik hem definitief inbouw en er kon nog iets af :D

Het probleem met het stuur is dat de as van het stuur veel korter is dan een arcadestuur waardoor het stuur te dicht bij het dashboard zit. Ik heb gekeken of ik de stuurwielas kon verlengen maar de schroeven zijn niet los te krijgen. Dus moest ik zorgen dat de afstand tussen de basis en het stuurwiel zo groot mogelijk was.

Met de juiste zaag en verstand op nul is dat aardig gelukt :-)

De cab zit in elkaar en is al uitgebreid getest dus het werd tijd voor wat foto's:

SAM_0246_zps4992f607.jpg
SAM_0245_zpsf2038d24.jpg
SAM_0243_zps1d71799d.jpg
SAM_0241_zps6067a90f.jpg
SAM_0232_zps618b4ad1.jpg
SAM_0229_zps9befaa20.jpg
SAM_0224_zps13a4ed5f.jpg

Wat er nog moet gebeuren: het scherm afwerken, touchpad afwerken, de originele plaat op het dashboard achter het stuur terug plaatsen, een nieuwe sticker achter de startbutton, originele Daytona 2 stickers op de zijkanten en zetel (als die nog te koop zijn)

Ziet er verdomd strak uit kerel! Nice job! Wat draait er allemaal op en hoe? Veel plezier ermee :)

Psykick":115fwaa7 said:
Ziet er verdomd strak uit kerel! Nice job! Wat draait er allemaal op en hoe? Veel plezier ermee :)

Tnx! Ik kan er een pc en een ps3 op aansluiten.

Cageman":rsn8vsz0 said:
Mooi!!

Die touchpad is tof. Wat is dat voor iets?

Zoals op een laptop maar dan met usb aansluiting. Ideaal om te navigeren als ik een pc aansluit.

Erg mooi resultaat inderdaad staat erg mooi strak bij. Ook ik ben wel benieuwd hoe je de techniek voor elkaar hebt gekregen en met welke spellen etc.

Back