What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PascalP's Mancave

PascalP

Shmup Veteran
Bij deze wil ik wat foto's delen van hoe mijn mancave / kelder er momenteel bij staat, foto's zeggen meer dan 1000 woorden 😉

To do lijst op korte termijn:
- TL verlichting vervangen door iets sfeervollere verlichting (Done!)
- Rechts naast het TV meubel een soortgelijke kastenopstelling als links maken
- Passende opslagdozen met inlegschuim aanschaffen voor de arcade PCB's (Dozen binnen, labels nog mee bezig) (Done!)
- Kabelmanagement LCD TV


Wensenlijst:
- Candy cab (iets met 29" dual/tri sync monitor) (Done!)
Gaat waarschijnlijk een NAC of iets vergelijkbaars worden, wil in ieder gevel een Nanao MS9! 8)


























Nog uit te zoeken PS2 en PS3 games…


Dual Dreamcast setup, 1x via RGB, 1x via VGA




 
Thanks voor de positieve respons!

Gaan zeker cabs bijkomen in de toekomst en als het budget het toelaat ook nog een mooie dot matrix flipper!
 
Wat een heerlijke plek! Mag nog wel wat sfeerverlichting en aankleding hebben. En een cab inderdaad :mrgreen:
 
Nice man, leuke mancave om je tijd door te brengen. Heb zelf nog een race cab in de opslag, maar helaas nog steeds geen plaats voor thuis :( Hopelijk vinden we een leuk huis met een grote zolder of kelder haha.
 
Vanavond een paar spotjes + dimmer geplaatst, ziet er al meteen beter uit dan dat fletse TL licht!

3E029C35-E3BA-4493-9285-C24AF743D2D0_zpsqjv3lnvf.jpg

837E2A87-A0B5-4557-AA81-B30231CA3615_zpsj24q3ibe.jpg

3B8E6771-284D-419A-AA4D-6B4AD9369C52_zps3rbx5wfm.jpg
 
Zier er nu véél beter uit en is ook meteen veel sfeervoller. Ik heb iets tegen TL verlichting of overmatig gebruik van blauwe LED verlichting of neon...veel te kil allemaal.
 
Back
Top