What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

Balen man, wilde mijn Vewlix L meteen brengen, maar je zoekt een C.

Goeie. Ik zoek Consoles/handhelds, omdat ik mijn handheld verzameling verkocht heb voor een reisje naar Japan, en ontvangen van mijn Pandora.
Liefst met veel games, zodat eindelijk op orginele hardware kan gamen.
Ik moet dat nu op een JXD doen :-(

Hij haalt het tenminste nog op - had ook nog kunnen vragen of we het naar hem gingen opsturen voor nop ;-)

vasthou spellen? Ik neem aan Handhelds.

Het kan iemand zijn die het meent, maar 1 dag op MP, en meteen langs willen komen... Ik weet het niet. Ik vertrouw het dan niet.

Even voor het nageslacht.. Jemig hee..:

Ik verzamel oude spelletjes en spelcomputers als hobby. Maak dan van kapotte een nieuwe die het wel doet.

Heeft u oude spellen of computer die u niet speelt en aan mij wil geven?
Ik kom heel graag ze halen zodat ik kam knutselen en dan spelen. Oude spelletjes zijn veel leuker dan die nieuwe playstation ofzo.

Bijvoorbeeld atari of sega of dreamcast zijn heel tof maar ook van die vasthou spellen maak ik weer samen een hele van.

Heb helaas niks om weg te geven ervoor. Als u dat niet erg vind kom ik graag.

Liefts in de buurt van haarlem en erom.

Groetjes, Robbie

Er is ook zo'n gast op MP die blijkbaar heel veel Neo Geo spellen verkoopt. Hij heeft geen lijst, geen foto's, geen prijzen en verzend ook niet. Je kunt alleen langskomen bij hem thuis ergens in Amsterdam.

Dan nam ik toch een honkbalknuppel mee..

Dat is inderdaad echt een idioot. Die gast heeft heel veel advertenties staan op MP:

"Msx spellen en spullen - ik heb een heleboel spellen en spullen (consoles, controllers, memorycards, snoeren, accessoires) te koop. Ik heb geen lijst, geen foto's en ik kan niet opsturen, dus mocht je eens in amsterdam komen, kan je altijd een keer komen kijken. Stuur een email met je eigen (directe) emailadres om een afspraak te maken. Groetjes, simon"

Sorry hoor, maar flikker toch op. Lui varken.

Als het die kerel is. Zijn site heeft ook geen online shop ofzo.
Gewoon iemand van de oude stempel. langskomen, en op beurzen staan.

Milspex":3evjtbyr said:
Er is ook zo'n gast op MP die blijkbaar heel veel Neo Geo spellen verkoopt. Hij heeft geen lijst, geen foto's, geen prijzen en verzend ook niet. Je kunt alleen langskomen bij hem thuis ergens in Amsterdam.

Dan nam ik toch een honkbalknuppel mee..

Die gast heeft een game shop in Amsterdam, ben er ook geweest, best wel wat spul staan tegen flinke prijzen.
Uiteindelijk met lege handen naar huis gegaan.
Veel console en japans console spul.

Hoe heet ie nu ook alweer...

EDIT:
Ja, gameover, dat is hem

Jaren geleden al eens contact gehad met hem. Bizarre prijzen vaak. Dan is het vaak goedkoper om het aan de andere kant can de wereld te halen inclusief super prio shipping.

Maar schijnbaar loopt het want hij gaat nog steeds door.

RoOd":19451jhy said:
Maar schijnbaar loopt het want hij gaat nog steeds door.
Of hij is loaded en doet dit voor de lol om iedereen lekker de ogen uit te steken met mooie spullen die hij eigenlijk toch niet wil verkopen :mrgreen:

Die gast moet inderdaad een keer kappen met zijn MP spam meuk. Maakt niet uit wat je zoekt, je komt altijd shit van hem tegen voor lokprijzen. Dan ga je het hele verhaal lezen, "fuck, is het die gast weer!".

d":h65fwvtv said:
Die gast moet inderdaad een keer kappen met zijn MP spam meuk. Maakt niet uit wat je zoekt, je komt altijd shit van hem tegen voor lokprijzen. Dan ga je het hele verhaal lezen, "fuck, is het die gast weer!".

Klopt, op een gegeven moment herken je het wel maar het is toch weer een paar verspilde seconden van je leven die je nooit meer terug krijgt.

Net als al die tijd dat we het nu erover hebben: NEXT!!!

hahahaha. NEXT.

p.s. als je de filmpjes op Youtube ziet, trekt zijn winkel wel bekijks met PU'ers en BNN'ers.

Ah ja die winkel. Ben ik al vaker geweest maar inderdaad nooit iets gekocht. Echt bullshit prijzen.

In Eindhoven zit ook zo'n winkel waarvan ik altijd denk " hoe kan die gast nog steeds niet failliet zijn" .

Als ik vraag " heb je nog dreamcast spellen" , dan is het antwoord altijd " ja ik heb achter nog hele bakken vol staan maar er is zo weinig vraag naar dat ik ze niet in de winkel kan zetten vanwege het plaatsgebrek" .

Tja dan verkoop je gewoon niks, dat kan ook nog altijd he... :?

Back